لواندوفسکی، نیستلروی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت

به گزارش کتاب ارزان، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در بازی با المپیاکوس یونان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

لواندوفسکی، نیستلروی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه شنبه) تیم های فوتبال المپیاکوس و بایرن مونیخ در استادیوم کارایسکاکی شهر آتن به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در نهایت به فزونی 3 بر 2 باواریایی ها انجامید.

در این دیدار روبرت لواندوفسکی رکوردی خاص از خود برجای گذاشت و با دو گلی که در دقایق 34 و 62 به ثمر رساند، شمار گل های زده خود در رقابت های لیگ قهرمانان را به عدد 58 رساند و رود فن نیستلروی، مدافع پیشین تیم های پی اس وی آیندهوون، منچستریونایتد و رئال مادرید را پشت سر گذاشت و در رده پنجم بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان نهاده شد.

این مهاجم لهستانی که این فصل به غیر از بازی سوپرجام آلمان، در تمامی بازی ها برای بایرن مونیخ گلزنی نموده است، در جدول فزونین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا پشت سر کریستیانو رونالدو با 127 گل زده، لیونل مسی با 112 گل زده، رائول گونسالس با 71 گل زده و کریم بنزما با 60 گل زده ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 453

به "لواندوفسکی، نیستلروی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی، نیستلروی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید