لیام نیسون گیشه سینمای آمریکا را داغ کرد

به گزارش کتاب ارزان، فیلم اکشن تیرانداز با بازی لیام نیسون با فروش 3.7 میلیون دلاری، پرفروش ترین فیلم این هفته سینمای آمریکا نام گرفت.

لیام نیسون گیشه سینمای آمریکا را داغ کرد

به گزارش ایسنا، تیرانداز را رابرت لورنز که پیش از این همکاری طولانی مدتی با کلینت ایستوود داشته، کارگردانی نموده است و لیام نیسون در این فیلم در نقش مامور سابق نیروی دریایی بازی می نماید که میخواهد یک پسر بچه را از دست کارتل های مکزیکی نجات دهد.

فیلم تیرانداز در میانه همه گیری کرونا و تعطیلی گسترده سالن های سینما پیروز شد، بهترین عملکرد را در گیشه آخر هفته سینمای آمریکا داشته باشد و با فروش 3.7 میلیون دلاری بالاتر از فیلم زن شگفت انگیز 1984 قرار گیرد که پنجمین هفته اکران عمومی خود را تجربه می نماید.

انیمیشن غارنشین ها: عصر جدید نیز با فروش 2.9 میلیون دلاری، مجموع فروش خود در گیشه آمریکا را به 40 میلیون دلار افزایش داد و تا به امروز 138.2 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

انیمیشن روح نیز با فروش 43.1 میلیون دلاری به سومین انیمیشن پرفروش تاریخ پیکسار در چین تبدیل شد. این انیمیشن که با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده تا کنون کمی بیشتر از 57 میلیون در گیشه فروش داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1474

به "لیام نیسون گیشه سینمای آمریکا را داغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیام نیسون گیشه سینمای آمریکا را داغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید