محدودیت ها در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان از اعمال محدودیت ها در ورودی شهرهای استان اطلاع داد و از مردم درخواست کرد از اقوام و بستگان خود بخواهند در این شرایط بە کردستان سفر نکنند.

محدودیت ها در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد

بهمن مرادنیا امروز(20 اسفند) در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان کردستان، اظهار کرد: نگرانی اصلی ما از مسافران دیگر استان ها نیست چرا که میزان این سفرها احتمالا نزدیک به صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: نگرانی ما از کسانی است که بومی استان هستند و در شهرهای دیگر سکونت دارند و محتمل است در ایام عید به استان برگردند، لذا از همه تقاضا دارم به بستگان و اقوام خود تاکید نمایند در این شرایط مطلقا به استان نیایند.

استاندار کردستان اعلام کرد: از روز پنجشنبه اکیپ های کنترل سلامت در همه ورودی های استان و مرزها مستقر خواهند شد و محدودیت هایی در ورود افراد به استان اعمال خواهد شد.

مرادنیا با اشاره به اینکه مکان های محل تجمعی که احتمال انتشار بیماری کرونا وجود دارد بسته شده از نیروی انتظامی خواست با هماهنگی اوقاف با افرادی که هنوز در بعضی مساجد نماز جماعت برگزار می نمایند برخورد کند.

وی گفت: کسانی که علیرغم همه هشدارها نماز جماعت برگزار می نمایند ضد منافع عمومی و سلامت مردم عمل نموده و اهداف دیگری را دنبال می نمایند.

مرادنیا در انتها بر ضرورت حمایت از اقشار کم بضاعت جامعه نیز تاکید نمود و یادآور شد: برای افزایش سلامت جامعه و در پی شیوع بیماری کرونا بسته های حمایتی بهداشتی و مواد شوینده از 40 هزار بسته به 60 هزار بسته افزایش پیدا نموده و در میان آن خانواده ها توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 877

به "محدودیت ها در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ها در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید