موافقت باشگاه های آلمانی با حضور تماشاگران در استادیوم ها

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه ویروس کرونا گسترش همگانی پیدا کرد و رقابت های فوتبال در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داد، بیشتر لیگ های معتبر جهان چند هفته از مسابقات خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کردند و در نهایت رقابت ها را تعطیل کردند.

موافقت باشگاه های آلمانی با حضور تماشاگران در استادیوم ها

با این حال چند ماه پس از این اتفاق مسابقات فوتبال از سر گرفته شد اما تماشاگران هنوز اجازه حضور در استادیوم ها را پیدا نکرده اند.

در این میان فدراسیون فوتبال آلمان خبر داده است که باشگاه های حاضر در بوندس لیگا یک و دو پیش شرط های لازم برای حضور تماشاگران در مسابقات را پذیرفته اند.

کیکر در این مورد نوشته است: 36 تیم حاضر در رقابت های بوندسلیگا و لیگ دسته یک آلمان موافقت خود را با فاکتورها و پیش شرط های بازگشت تماشاگران به استادیوم ها اعلام کردند.

از جمله این شرط عدم حضور طرفداران تیم مهمان در استادیوم، استفاده از بلیت شخصی و همچنین عدم استفاده طرفداران از امکانات استادیوم ها مثل سرویس های بهداشتی و یا مواد آشامیدنی و خوردنی است. البته قرار است که به تعدادی محدود از طرفداران اجازه ورود به استادیوم ها داده گردد و فاصله فیزیکی بین آنها به خوبی رعایت گردد.

فصل جدید رقابت های فوتبال بوندسلیگا از 11 سبتامبر شروع خواهد شد و با تدابیر در نظر گرفته شده به نظر می رسد تعدادی از تماشاگران این شانس را خواهند داشت که بازی تیم مورد علاقه خود را پس از ماهها از نزدیک تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1187

به "موافقت باشگاه های آلمانی با حضور تماشاگران در استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت باشگاه های آلمانی با حضور تماشاگران در استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید