مومنی: استقلال تمرکز لازم را نداشت، این یک امتیاز، مقدار 3 امتیاز ارزش داشت

به گزارش کتاب ارزان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان مقابل آلومینیوم اراک تمرکز کافی نداشتند.

مومنی: استقلال تمرکز لازم را نداشت، این یک امتیاز، مقدار 3 امتیاز ارزش داشت

محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تساوی آبی پوشان مرکز مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی در نیمه اول کیفیت خوبی نداشت و استفاده از 2-5-3، نشان از این داشت که تیم استقلال می خواست در این بازی نتیجه مساوی کسب کند. تیم استقلال روی مهارت های قایدی حساب باز نموده بود. در نیمه دوم دو تیم حملات بیشتری داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه در مورد عملکرد بهتر آبی پوشان مرکز مقابل آلومینیوم در نیمه دوم این بازی گفت: استقلال در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت اما این تیم به دلیل شرایط مدیریتی که وجود دارد، استرس داشت و نتوانست تمرکز لازم را در این بازی داشته باشد.

مومنی در انتها با اشاره به آینده استقلال در بازی های لیگ برتر اعلام نمود: این نتیجه موقعیت استقلال در صندلی سوم را تثبیت می نماید اما این شرایط نمی تواند امیدوار کننده باشد. استقلال همین که می تواند بازی کند و نتیجه تساوی به دست آورد، خیلی مایه خوشحالی است. آبی ها در این مدت تنها در کنار فرهاد مجیدی امور خود را پیش بردند و این یک امتیاز، مقدار 3 امتیاز ارزشمند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1745

به "مومنی: استقلال تمرکز لازم را نداشت، این یک امتیاز، مقدار 3 امتیاز ارزش داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: استقلال تمرکز لازم را نداشت، این یک امتیاز، مقدار 3 امتیاز ارزش داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید