پرسپولیس هنوز شرایط آرمانی ندارد، بشار رسن مثل قبل نیست

به گزارش کتاب ارزان، جواد منافی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با شاهین بوشهر گفت: برد قبلی پرسپولیس مقابل پیکان باعث شد این تیم روحیه خود را دوباره به دست آورد. پرسپولیس چندین سال بود که دو باخت متوالی نداشت و احتیاج به پیروزی و حفظ اعتماد به نفس بازیکنانش داشت.

پرسپولیس هنوز شرایط آرمانی ندارد، بشار رسن مثل قبل نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: طرفداران از کادرفنی و بازیکنان برد می خواستند و پرسپولیس هم به این مهم رسید تا در آرامش کار خود را پیش ببرد. حالا پرسپولیس بهتر از هر زمان دیگری می تواند ضعف های فنی خود را پوشش دهد.

وی با انتقاد از استراتژی کادرفنی پرسپولیس برای این تیم تاکید نمود: البته واقعیت فعلی پرسپولیس را که ضعف های فراوان این تیم است نمی توان منکر شد. پرسپولیس از لحاظ فنی مسائل زیادی دارد. این تیم در شرایط آرمانی نیست و در امر گلزنی مشکل دارد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس از لحاظ بازیکن کمبود ندارد ولی من فکر می کنم تاکتیک های کالدرون طوری است که خط حمله پرسپولیس زهردار نیست. علی علیپور اصلا صاحب موقعیت گل نمی گردد که بخواهد به خوبی از آنها هم استفاده کند.

وی درباره غیبت هافبک تیم ملی فوتبال عراق در تمرینات این تیم نیز صحبت کرد و گفت: بشار رسن بازیکن تاثیرگذاری است و هیچکس نمی تواند منکر توانایی های فنی اش گردد. او بازیسازی را به خوبی انجام می دهد و توپ را در تمام قسمت های زمین می چرخاند اما به نظرم بشار نشاط و روحیه سال های قبل را ندارد و عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است.

منافی درباره بازی روز آدینه پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری در بوشهر اذعان داشت: شاهین شرایط خوبی در جدول ندارد اما چنین تیم هایی معمولا جلوی پرسپولیس و استقلال دو برابر توانایی های خود را بروز می دهند. پرسپولیس اگر در این دیدار زود به گل برسد می تواند سه امتیاز را بگیرد اما اگر در طول زمان نتواند دروازه حریفش را تهدید کند قطعا در آب و هوای شرجی بوشهر دچار مشکل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 506

به "پرسپولیس هنوز شرایط آرمانی ندارد، بشار رسن مثل قبل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس هنوز شرایط آرمانی ندارد، بشار رسن مثل قبل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید