میانه قیمت کالا های خوراکی؛ شیرخشک و تخم مرغ دوباره گران شد

به گزارش کتاب ارزان، در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به شیرخشک با 3.5درصد وتخم مرغ با 3.1درصد است. همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به روغن مایع با 1.4درصد بوده است.

میانه قیمت کالا های خوراکی؛ شیرخشک و تخم مرغ دوباره گران شد

به گزارش مهر، در دی ماه 1401 تغییرات میانه قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه های مختلف کالا های خوراکی در منطقه ها شهری کشور به شرح زیر است:

نان و غلات

در این گروه، اقلام برنج خارجی درجه یک با 3.8 درصد و رشته آش با 2.8 درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده های آن ها

در این گروه، اقلام گوشت گوسفند با 15.3 درصد، ماهی قزل آلا با 7.9 درصد و گوشت گاو یا گوساله با 7.0 درصد بیشترین افزایش قیمت و قلم مرغ ماشینی با 2.7- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به شیر خشک با 3.5 درصد و تخم مرغ ماشینی با 3.1 درصد می باشد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به روغن مایع با 1.4- درصد بوده است.

میوه و خشکبار

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به هندوانه با 25.5 درصد، موز با 21.2 درصد و انار با 13.0 درصد است. همچنین در این گروه بیشترین کاهش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به پرتقال با 5.8- درصد می باشد.

سبزیجات و حبوبات

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به پیاز با 443.9 درصد، بادمجان با 29.5 درصد و کدو سبز با 16.3 درصد می باشد.

قند و شکر، آشامیدنی ها و سایر خوراکی ها

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به چای خارجی بسته ای و نوشابه گازدار با 3.1 درصد می باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2234

به "میانه قیمت کالا های خوراکی؛ شیرخشک و تخم مرغ دوباره گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانه قیمت کالا های خوراکی؛ شیرخشک و تخم مرغ دوباره گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید