ناوگان حمل و نقل کشور در وضعیتی نیست که در بازه بلند مدت بلیط بفروشد

به گزارش کتاب ارزان، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ناوگان حمل و نقل کشور در وضعیتی نیست که در بازه بلند مدت بلیط بفروشد.

ناوگان حمل و نقل کشور در وضعیتی نیست که در بازه بلند مدت بلیط بفروشد

رحمت الله فیروزی پوربادی، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط پیش فروش بلیط قطار و هواپیما در سطح کشور بیان نمود: متاسفانه شاهد هستیم که پیش فروش بلیط قطار و هواپیما برای یک بازه کوتاه مدت صورت میگیرد. دلیل آن نیز به این باز میگردد که شرایط ناوگان حمل و نقل کشور در حدی نیست که بتواند برای 6 ماه آینده برنامه ریزی کند. شرایط هر روز در حال تغییر است و ناوگان حمل و نقل صرفا در بازه کوتاه مدت توان برنامه ریزی دارد.

بعضی از شرکتهای هواپیمایی تنها با چند هواپیما در حال فعالیت هستند

وی در ادامه اظهار کرد: مثلا اگر برای چند ماه آینده بلیط فروخته گردد و هواپیما مشکل پیدا کند شرکت هواپیما دیگری ندارد که بخواهد آن را جایگزین کند. فعلا ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم برای ماههای آینده انتظار برنامه ریزی از ناوگان هوایی یا ریلی داشته باشیم. امروز بعضی از شرکتهای هواپیمایی ما سه الی چهار هواپیما در حال فعالیت هستند و ما نمی توانیم از آنها انتظار برنامه ریزی برای فروش بلیط در بلند مدت را داشته باشیم.

باید ناوگان حمل و نقل کشور تقویت گردد

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: زمانی می توانیم این کار را رقم بزنیم که شرکتهای حمل و نقل ما تقویت شده و به عنوان مثال یک شرکت خودش 100 هواپیما داشته باشد. فعلا با شرایط ناوگان این امکان وجود ندارد. باید ناوگان حمل و نقل کشور تقویت گردد تا بتوانیم در بلند مدت نیز برنامه ریزی انجام دهیم. قطعا این موضوع در تقویت صنعت گردشگری نیز نقش آفرین خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2171

به "ناوگان حمل و نقل کشور در وضعیتی نیست که در بازه بلند مدت بلیط بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان حمل و نقل کشور در وضعیتی نیست که در بازه بلند مدت بلیط بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید