نشست ویژه محمد بنا با رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، در ابتدای این جلسه مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی و انتخابی تیم ملی در زاهدان به صورت کامل آنالیز شد. پس از آن در خصوص تعداد نفرات حاضر در رقابت های انتخابی جام تختی و سهمیه های اختصاص یافته به استان ها بحث و گفتگو و تصمیم گیری شد.

نشست ویژه محمد بنا با رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید

در ادامه جلسه در خصوص زمانبندی و حضور کشتی گیران در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و بعلاوه اعزام کشتی گیران منتخب به رقابت های بین المللی و شرایط نفرات منتخب پس از این مسابقات بحث و گفتگو صورت گرفت.

بعلاوه برنامه کادر فنی برای رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان در اواخر فروردین ماه، انتخاب ملی پوشان برای رقابت های جهانی صربستان در شهریورماه و رقابت های بازی های آسیایی هانگژو چین در اواخر شهریورماه به وسیله محمد بنا به صورت کامل توضیح داده شد و رئیس فدراسیون کشتی در جریان برنامه های کامل کادر فنی کشتی فرنگی نهاده شد.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت های المپیک 2024 پاریس نمانده، رئیس فدراسیون کشتی جویای برنامه ریزی محمد بنا و کادر فنی در خصوص حضور تیم ملی کشتی فرنگی برای این بازی ها شد و تصمیم بر آن شد تا کادر فنی کشتی فرنگی پس از آنالیز های لازم، برنامه خود را تا خاتمه المپیک پاریس به فدراسیون کشتی ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1975

به "نشست ویژه محمد بنا با رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ویژه محمد بنا با رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید