هادی رضایی: مسئولان به جای عکس دریافت، عملکرد بهتری ارائه نمایند

به گزارش کتاب ارزان، سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم مسئولین به جای عکس دریافت، در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

هادی رضایی: مسئولان به جای عکس دریافت، عملکرد بهتری ارائه نمایند

به گزارش خبرنگاران، هادی رضایی در مراسم استقبال از مدال آوران بازی های پاراآسیایی جاکارتا در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد اظهارکرد: هر جا که باشم مشهدی هستم و آن مددی که از آقا علی بن موسی الرضا می گیرم یاریمان می نماید. مجاور حضرت رضا هستیم و این مهم در ادامه راه به ما یاری می نماید.

وی بیان نمود: تیم والیبالی که اعزام نموده بودیم، پنج جوان 19 ساله در اختیار داشت و تیم اصلی ایران نبود. در رشته های دیگر، سال جاری 207 ورزشکار داشتیم و این ورزشکاران را بر مبنای کیفی انتخاب نموده بودیم. نه توریست بردیم، نه جهانگرد، نه تماشاگر و نه برای کسب تجربه کسی را به مسابقات اعزام کردیم، بلکه تنها ورزشکارانی را بردیم که مدال آور باشند و در نهایت نیز از 207 نفر، 136 نفر با مدال برگشتند.

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا مطرح نمود: از استان خراسان نیز 21 نفر اعزام شدند و آنها نیز موفق به کسب 21 مدال شدند.

رضایی ادامه داد: خراسانی ها حدود 12 مدال طلا کسب کردند که شش طلا را شاهین ایزدیار به دست آورد. یک مدال در بسکتبال، دو مدال در والیبال و شطرنج داشتیم. علاوه بر این هشت نفر، یک برنز نیز به دست آوردیم و می توان گفت نسبت به اینچئون حدود 100 درصد رشد داشته ایم، این نشانگر این است که کیفیت کاری بچه ها بسیار خوب بوده است و تمرینات خوبی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه از مسئولین گله مند است، گفت: هیچ حمایتی قبل از اعزام صورت نگرفت، اما ورزشکاران با شعار توکل و کوشش و خودباوری که وجود داشت، توانستند به مدال های مختلفی دست پیدا نمایند.

سرپرست کاروان ایران در جاکارتا، در پاسخ به این سوال که مدال آوری ورزشکاران خراسانی سطح توقعات از ایشان را بالا برده است، توضیح داد: فکر می کنم توقعات را از بحث ورزش خارج نموده و این توقع ها را به سمت مسئولین ببریم. اکنون همه دوست دارند با قهرمانان عکس بگیرند، اما من امیدوارم که بعد از این نیز بیایند و به جای این عکس دریافت ها عملکردی بهتر داشته باشند.

هادی رضایی در خصوص عملی شدن وعده هایی که به ورزشکاران داده شده است، مطرح نمود: شاهین ایزدیار اگر امروز مشهد نمی آمد همین امروز می توانست برود و دلارش را دریافت کند، من سرپرست کاروانم و ما این دلار را کنار گذاشته ایم.

وی در خصوص سکه یا دلار بودن جوایز ورزشکاران، بیان نمود: سکه ای که به ورزشکاران اهدا می گردد مربوط به وزارت ورزش است. اما دلاری که پای سکو باید به ورزشکاران داده می شد برای ورزشکاران طلایی 5 هزار دلار، نقره هزار دلار و برنز 500 دلار است و به همه نیز پرداخت می گردد. ایزدیار نیز شش طلا معادل 30 هزار دلار و یک نقره معادل هزار دلار، یعنی معادل 30 هزار و 500 دلار پاداش گرفت. این پاداش اکنون آماده است و می تواند دریافت کند.

سرپرست کاروان ایران در پاراآسیایی جاکارتا درپاسخ به این سوال که توقعات از ورزشکاران استان برای پارالمپیک 2020 بالا رفته و عملکرد ایشان را در این رقابت ها چطور پیش بینی می نماید، اظهار کرد: ان شاءالله این سوال را از رئیس بعدی هیئت بپرسید. من برای این دوره ثبت نام ننموده ام و رئیس هیئت نیز نیستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 72

به "هادی رضایی: مسئولان به جای عکس دریافت، عملکرد بهتری ارائه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی: مسئولان به جای عکس دریافت، عملکرد بهتری ارائه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید