هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می گردد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می گردد.

هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می گردد

محمدمهدی ناصحی گفت: ارایه خدمات ناباروری از سال گذشته در قانون بودجه 1400 پیش بینی شده و برای امسال 700 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات ناباروری در نظر گرفته شد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اضافه نمود: از دو ماه پیش تا به امروز بیمه سلامت به صورت فعال با مراکز ارایه دهنده خدمت در مورد درمان زوجین نابارور قرار داد نو منعقد نموده یا قرار دادهای گذشته مجدد تمدید شده است، لذا درصد بالایی از این خدمات تحت پوشش بیمه سلامت قراردارد.

وی با اشاره به اینکه هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می گردد توضیح داد: بیمه سلامت تا پایان امسال تمام هزینه ها را پرداخت می نماید و زوجین می توانند با ارایه فاکتور نسبت به دریافت هزینه های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام نمایند.

ناصحی تاکید نمود: اطلاع رسانی کافی در این زمینه اجرا شده و این فرصت برای همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری فراهم است، از این رو هیچ نگرانی وجود نداشته و بیمه سلامت از تمام ظرفیت خود برای ارایه خدمات با کیفیت به زوجین نابارور استفاده می نماید.

بر اساس اعلام سازمان بیمه سلامت، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: بر اساس آمار 4.5 میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می نمایند که عمده این افراد در تهران خدمات را دریافت می نمایند، بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی با توجه به استانداردهای تعریف شده خدمات را ارایه می دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2024

به "هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید