همسر رهبر چچن با 14 فرزند

به گزارش کتاب ارزان، رئیس جمهور روسیه به همسر رمضان قدیروف، رهبر چچن که بیش از 10 فرزند به جهان آورده لقب افتخاری مادر قهرمان اعطا کرد.

همسر رهبر چچن با 14 فرزند

به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به تازگی دو عنوان مادر قهرمان را از زمان برقراری مجدد این جایزه اعطا کرد که یکی از آن ها به مدنی کادیرووا که با رمضان قدیروف رهبر چچن ازدواج نموده است، داده شد.

هر دو زن به علت دستاوردهایشان در تحکیم نهاد خانواده و تربیت بچه ها مورد تقدیر قرار می گیرند. به غیر از عنوان افتخاری، هر یک از آن ها یک میلیون روبل دریافت می نمایند.

پوتین فرمانی را امضا کرد که جایزه مادر قهرمان را در اواسط ماه اوت احیا کرد. بر اساس این سند، در صورتی که یک زن شهروند روسیه باشد و 10 فرزند یا بیشتر را که شهروند روسیه نیز هستند، بزرگ نموده باشد، واجد این عنوان می گردد.

در اتحاد جماهیر شوروی، عنوان مادر قهرمان از سال 1944 وجود داشت. به دریافت نمایندگان آن مدال و یارانه های مختلفی اعطا شد. بیش از 400000 زن این عنوان را قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دریافت نموده بودند.

بر اساس اطلاعات رسمی، رمضان قدیروف و مدنی کادیرووا 14 فرزند دارند. مدنی بعلاوه معاون بنیاد احمد قدیروف و معاون دفتر اداری رهبر چچن است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2195

به "همسر رهبر چچن با 14 فرزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر رهبر چچن با 14 فرزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید