تور هند ارزان: با مکان های ترسناک کشور هند آشنا شوید

به گزارش کتاب ارزان، در هند مکان های عجیبی وجود دارد که بدون شک از وجود آنها خبر ندارید. این مکان ها داستان های ترسناکی را یدک می کشند که بسیار جالب و شنیدنی است. با ما همراه باشید تا با هم سری به این مکان های عجیب بزنیم.

تور هند ارزان: با مکان های ترسناک کشور هند آشنا شوید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری ترسناک در هند

هند یکی از کشورهای پهناور کره زمین است که بسیاری از عجایب جهان را در دل خود جای داده است.

در این سرزمین بزرگ شما سنت های عجیب و غریب و مکان های غیرقابل باور را مشاهده خواهید دید که هرکدام داستان های زیادی دارند.

اکنون قصد داریم سراغ مکان های گردشگری و گردشگری برویم که بسیار ترسناک و در عین حال زیبا و باورنکردنی هستند.

1. صومعه فوگتال

یکی از عجیب ترین مکان هایی که در هندوستان وجود دارد صومعه فوگتال نام دارد که بسیاری از گردشگران حتما برای تماشا آن به این منطقه می فرایند.

این صومعه در دل کوه به صورت کندو عسل ساخته شده است و شاید در نگاه اول آن را با ماسول مقایسه کنید اما باید به این نکته اشاره کنیم که در این مکان خیابانی وجود ندارد و همه چیز روی صخره هاست و باید صخره نوردی کرد تا به این منطقه رسید. برای گردشگرانی که به این مکان می فرایند بیشتر ارتفاع ترسناک به نظر می رسد.

2. دروازه لاداخ

یکی از منطقه ها خاص و زیبای جهان که به عنوان دومین نقطه سرد زمین که قابل سکونت است شناخته می گردد در هند واقع شده است.

این منطقه به عنوان دروازه لاداخ معروف است ولی یک نکته بسیار خطرناک دارد. در این منطقه سال هاست اشوب های مختلف به پا شده و امکان دارد هر لحظه درگیری سنگینی ایجاد گردد از این رو اگر گردشگران بتوانند سرمای منطقه را تحمل کنند باید دعا کنند که از گلوله خوردن نیز در امان باشند.

3. صحرا هند

کویری که در دل هندوستان واقع شده است یکی از زیباترین منطقه ها خشک در جهانست. این منطقه مانند تمامی کویرها زیبایی های خاص خود را دارد و گردشگران زیادی را می طلبد اما کسی جرات پا گذاشتن در این منطقه را ندارد. این صحرا مملو از موجودات خطرناکی است که منتظر یک انسان برای کشتن هستند.

کبرای سیاه، افعی های سمی، گربه های وحشی، عقرب های کشنده و … تنها گوشه ای از موجودات ریز و درشتی هستند که با یک حرکت انسان ها را از پا در می آورند.

4. روستای کولدهارا

یکی از نقاط جالب و تماشای که در این کشور وجود دارد روستای کولداهاراست. این روستا نزدیک به 300 سال پیش زندگی خوبی داشت و مردم آن در سلامتی کامل به سر می بردند اما ناگهان همه مردم آن باهم ناپدید شدند.

این شهر حالا داستان های مختلف دارد و عده ای دست های فرازمینی را در این مورد دخیل می دانند.

کمتر کسی جرات می نماید وارد این روستا گردد زیرا داستان ارواح همیشه در اطراف آن وحود دارد و سال هاست همه چیز بدون دست خوردگی به جای مانده است.

5. سیجو

سیجو منطقه ای جالب و سرسبز در دل دره و کوه هاست که به خاطر غارهای شگفت انگیزش معروف شده است.

غارهای این منطقه مخصوص افرادی است که می خواهند غارنوردی را تجربه کنند. البته در این منطقه پل های بسیار خطرناکی وجود دارد که عبور از آن ها دل شیر می خواهد. این پل ها با دست ساخته شده اند و زیر هرکدامشان دره های عمیق وجود دارد.{1}

6. قلعه بهانگراه واقع در راجاستان

اگر فقط یک جای عجیب و ترسناک در هند وجود داشته باشد، حتماً قلعه بهانگراه است. این قلعه آنقدر ترسناک است که اداره باستان شناسی هند یک اعلامیه در بیرون آن نصب نموده و روی آن نوشته است که هیچ کسی پس از غروب آفتاب و قبل از طلوع خورشید، حق وارد شدن به آن را ندارد!

دو افسانه وجود دارند که باعث افزایش وحشت نسبت به این قلعه می شوند. بنابر اولین افسانه، این قلعه به وسیله مان سیگ اول (Man Singh I) ساخته شده و دارای بنای بزرگی بوده است؛ اما به خاطر نفرین بابا بلانات (Baba Balanath)، عمر آن چندان طولانی نبود.

او دعا نموده بود که هیچ کسی نباید خانه ای بلندتر از خانه او داشته باشد و اگر چنین اتفاقی بیفتد در قلعه بهانگراه یک ویرانی صورت خواهد گرفت.

بنابر دومین افسانه، این خرابی به وسیله جادوگری انجام شد که از رسیدن به پرنسس ناامید شده بود. او جادوی سیاه را بلد بود و تصمیم گرفت با تبدیل ادکلن پرنسس به یک مایع مجذوب کننده، کاری کند که دخترک عاشقش گردد.

اما پرنسس ترفندهای پلید جادوگر را یاد گرفت و این مایع های او به خورد خودش داد و در نتیجه موجب مرگ جادوگر شد.

اما جادوگر در آخرین دقایق زندگی نفرین کرد که قلعه بهانگراه ویران گردد. این باور وجود دارد که حتی امروز هم ارواح خبیث، ترس و وحشت را به این قلعه می آورند. می توانید در طول روز از قلعه بهانگراه تماشا کنید و از تماشا بقایای آن لذت ببرید.

7. برج های بلند پارادی واقع در بمبئی

برج های بلند پارادی که یکی از نخستین ساختمان های بلند مرتبه در بمبئی بود، پس از آنکه تعدادی از مردم با پریدن از آنها خودکشی کردند، معروفیت منفی پیدا کرد. این بنا که در کمپز کرنر (Kemps Corner) واقع شده، همیشه مرکز تجمع افراد ثروتمند شهر همانند تاجران الماس و بازرگانان بوده است.

اما مرگ یک زوج سالمند با پریدن از این برج ها باعث ایجاد ترس و وحشت در میان ساکنین شهر شد.

خیلی زود، پسر و عروس آنها هم خودکشی کردند و بعد، باز هم از این موارد رخ داد و بدین ترتیب مردم باور کردند که برج های بلند پارادی نفرین شده هستند.

از سال 1998، بیست مورد خودکشی در این مکان و از طبقات مختلف آن ثبت شده است؛ اما گفته می گردد که طبقه هشتم این برج نفرین شده است.

ما نمی دانیم که آیا واقعاً برج های بلند پارادی نفرین شده هستند یا نه؛ ولی به توجه به تعداد افرادی که خود را از آن به پایین پرت نموده اند، این مکان بسیار دلهره آور است.

8. ساحل دوماس، در سورات واقع در گوجارات

دوماس، یک ساحل با ماسه سیاه در سورات است که در لیست مکان های ترسناک هند واقع شده است. این مکان زمانی گورستان هندیان باستانی بود و گفته می گردد ارواح هنوز هم شب ها در آن به سر می برند. ولی این ساحل در طول روز، پر از است افراد محلی، فروشندگان و گردشگران.

تنها در هنگام غروب و آخر شب است که عجایب خود را نشان می دهند. گروهی از دانشجویان تصمیم گرفتند ببینند که آیا این مکان واقعا نفرین شده است و یک شب را در این ساحل گذراندند. با اینکه آنها با هیچ روح یا اتفاق عجیبی روبرو نشدند، اما دوربین آنها داستان دیگری نشان می داد.

هنگامی که آنها عکس ها و فیلم های خود را نگاه می کردند، متوجه اشیای متحرکی شدند، اگرچه هیچ کسی در آن اطراف نبود.

این اشیاء نشانه ای از فعالیت های فرا طبیعی بودند. بعضی از مردم ادعا می کنند حتی وقتی که کسی در آن اطراف نبوده، صداهایی شنیده اند.{2}

9. قلعه شانیواروادا

شانیواروادا در سال 1730 و برای باجیرائو اول ساخته شد و جایگاه پشوا بود. این بنای بزرگ در یک آتش سوزی که در سال 1828 رخ داد، تقریباً با خاک یکسان شد، ولیکن امروزه گردشگران و گردشگر ها می توانند از بقایای آن تماشا کنند.

اما گفته می گردد که روح یک شاهزاده جوان هنوز هم در این ساختمان حضور دارد. گریه های او در شب های ماه کامل شنیده می گردد.

گفته اند که این شاهزاده نارایانرائو نام داشته است که در سن 18 سالگی در کمال ناجوانمردی به قتل رسیده است.

طبق این افسانه او در سن پایین به قدرت رسید ولی عمه او اصلاً دل خوشی از این موضوع نداشت، زیرا که دوست داشت ملکه گردد.

به همین دلیل با یاری نگهبانان نقشه قتل شاهزاده را کشید. هنگامی که نارایانرائو از این موضوع با خبر شد، سعی داشت تا نزد عموی خور رفته و همه چیز را بگوید ولی در این زمان نگهبانان موقعیتی یافتند تا وی را به قتل برسانند. می گویند هنوز هم روح او در شانیواروادا سرگردان می باشد و همچنان تقاضای یاری می نماید.

10. سانجی وان (SanjayVan)

سانجی وان نام جنگلی است که در فضایی به وسعت 10 کیلومتر گسترده شده است و مملو از درختان سرسبز و مرکز چندین گونه از پرندگان نیز می باشد.

قدم زدن در سانجی وان و یا استراحت کردن زیر سایه درختان آن بسیار لذت بخش است. اما اگر همین کارها را در شب انجام دهید، احتمالاً اتفاقات بسیار عجیبی رخ خواهد داد! گفته می گردد که این جنگل قلمروی چندین روح از جمله بانویی است که لباس ساری سفید بر تن دارد.

صوفیان بسیاری در این جنگل دفن شده اند. مردم صدای گریه هایی را شنیده اند و حتی زمانی که کسی آنجا نبوده نیز حضور کسی را در آنجا متوجه شده اند.

بازدید از این جنگل به هنگام شب بسیار ترسناک می باشد.

11. قبرستان خیابان پارک جنوبی

گورستان خیابان پارک جنوبی واقع در کلکته، یکی از بزرگترین قبرستان های مسیحی بیرون کلیسا در خارج از اروپا و آمریکا بوده است.

امروزه دیگر این گورستان مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ ولیکن مردم برای گردش به آنجا می فرایند. معماری این میراث باستانی، از نوع گوتیک است.

بسیاری معتقدند که این قبرستان نفرین شده است. گرچه مردم هیچ روحی در این مکان ندیده اند، ولیکن بعد از بازدید از آنجا احساس سرگیجه و یا تنگی نفس داشته اند.{3}

پی نوشت:

1.www.irannaz.com

2.www.eligasht.com

3.www.mehrparvaz.com

منبع: راسخون
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1922

به "تور هند ارزان: با مکان های ترسناک کشور هند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: با مکان های ترسناک کشور هند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید