هوادار مراکش بعد از گل پیروزی مصر درگذشت!

به گزارش کتاب ارزان، تیم های ملی فوتبال مصر و مراکش شب گذشته (یکشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا 2021، مسابقاتی که به دلیل کرونا با یک سال تعویق در حال برگزاری است؛ به مصاف هم رفتند که در نهایت این شاگردان کارلوس کی روش بودند که پیروز شدند در جدالی 120 دقیقه ای به رجحان 2 بر یک برسند و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند، جایی که باید با کامرونِ میزبان بازی کنند.

هوادار مراکش بعد از گل پیروزی مصر درگذشت!

مراکش در این بازی ابتدا با گلی که سفیان بوفال در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در نتیجه پیش افتاد اما در ادامه این مصر بود که با گل دقیقه 53 محمد صلاح و بازی را به تساوی یک - یک در 90 دقیقه کشاند تا کار به دو وقت اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه هم این ترزگه بود که گل برتری مصر را در دقیقه 100 به ثمر رساند و شاگردان کی روش را به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریفا رساند.

گل ترزگه برای مصر اما اتفاق تلخی را رقم زد و یکی از هواداران مراکش را به کام مرگ کشاند. بر اساس گزارش رسانه های مراکشی؛ یک پیرمرد مراکشی که در کافه ای واقع در شهر شیشاوه از استان مراکش آسفی در حال تماشای بازی تیم ملی کشورش با مصر بود، پس از گل دوم مصر دچار حمله قلبی شد و جانش را از دست داد. صاحب کافه اما فکر می کرد که این هوادار مسن مراکشی خوابش برده اما پس از گذشته مدت زمانی از سرانجام این بازی وقتی متوجه شد او واکنشی نشان نمی دهد که کار از کار گذشته بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2096

به "هوادار مراکش بعد از گل پیروزی مصر درگذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوادار مراکش بعد از گل پیروزی مصر درگذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید