پازل تهمینه میلانی کلید می خورد

به گزارش کتاب ارزان، محمد نیک بین تهیه کننده سینما گفت: پروژه سینمایی پازل به کارگردانی تهمینه میلانی بعد از کرونا جلوی دوربین می رود.

پازل تهمینه میلانی کلید می خورد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمد نیک بین تهیه کننده سینما با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود گفت: پروژه پازل را در دست داشتیم که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا متوقف شد و ساخت آن را به تعویق انداخته ایم. وی اعلام کرد: برنامه ما بر این بود که اواخر اردیبهشت و یا اوایل خردادماه این پروژه را جلوی دوربین ببریم که به دلیل شرایط موجود تصمیم گرفتیم تا شروع پیش فراوری و فراوری این فیلم را به زمان دیگری موکول کنیم.

وی تاکید نمود: مجوز ساخت فیلم سینمایی پازل مدت ها است که صادر شده است و باید شرایط مناسب برای فراوری این فیلم فراهم گردد. این پروژه یک فیلم سینمایی اجتماعی است که توسط تهمینه میلانی جلوی دوربین می رود، در پازل شخصیت های اصلی هم خانم و هم آقا هستند و بیشتر درباره مسائل و روابط اجتماعی افراد است.

تهیه کننده فیلم سوپر استار تاکید نمود: فکر می کنم پازل زمانی جلوی دوربین می رود که نگرانی ها برای گسترش ویروس کرونا کم تر گردد، اما در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد و با اطلاعاتی که از رسانه ها منتشر می گردد، فکر می کنم که تا مدتی نامشخص فراوری این فیلم به عقب می افتد. همچنین برای فراوری یک سریال نمایش خانگی برنامه ریزی می کنیم تا اگر شرایط مناسب فراهم شد فراوری این سریال را نیز شروع کنیم. این پروژه نیز مانند دیگر آثار تهمینه میلانی سوژه اجتماعی خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1052

به "پازل تهمینه میلانی کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پازل تهمینه میلانی کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید