پراندلی: من از تیم ملی ایتالیا فرار نکردم

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: سرمربی پیشین آتزوری از خود در برابر اتهامی که بعضی از رسانه های ایتالیایی به او نسبت می دهند دفاع و تاکید نمود که از جمع لاجوردی پوشان فرار نکرده است.

پراندلی: من از تیم ملی ایتالیا فرار نکردم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پس از شکست تیم ملی ایتالیا برابر اروگوئه و حذف این تیم از مرحله گروهی جام جهانی 2014، چزاره پراندلی از سمت خود به عنوان سرمربی آتزوری استعفا داد که این کار او به عقیده گروهی از رسانه های ایتالیایی به عنوان فرار از زیر بار مسئولیت شکست و احیای تیم برای تورنمنت های بعدی تلقی شد.

پراندلی 56 ساله در واکنش به این موضوع به نشریه کوریره دلاسرا گفت: در روزهای اخیر درباره من زیادی صحبت شده و به من یادآوری شد که زندگی حرفه ای فراز و نشیب های زیادی دارد اما پذیرش هر مسئولیتی این فراز و نشیب ها را به همراه دارد. حملاتی که در این مدت به من شده بیرحمانه بوده است اما لازم نیست که خودم را یک قربانی بدانم.

پراندلی اضافه کرد: اگر قرار باشد به استرس و فشار کاری که در جام جهانی داشتیم نمره بدهم، مطمئناً این نمره بیش از 10 خواهد بود. اما منظور من از استرس، استرس حرفه ای نیست بلکه بار روانی نقدها شدیدی است که از ما می شد. در میان تمام این نقدها آنهایی بیشتر از همه مرا آزار داده اند که مرا به فرار از آتزوری متهم نموده اند. من از جایی فرار ننموده ام.

سرمربی جدید تیم گالاتاسرای توضیح داد: در زندگی شخصی و حرفه ای ام نشان داده ام که اهل فرار نیستم. موفقیتی که در پارما پس از ورشکستگی شرکت پارمالات (اسپانسر اصلی تیم پارما) و فرار بسیاری از اعضای باشگاه برای نشاندن تیم در رده پنجم جدول در انتها فصل کسب کردم نشان می دهد که من اهل فرار کردن از زیر بار مسائل نیستم. در فیورنتینا هم این اتفاق رخ داد اما من باز هم فرار نکردم. مرا در پستم تنها گذاشتند و مدیران اجرایی هم پای شان به خاطر شرکت در کالچوپولی گیر بود اما با این وجود و در حالی که ما را با کسر امتیاز جریمه کردند، توانستیم آنقدر امتیاز کسب کنیم که با احتساب امتیازات کسر شده نایب قهرمان می شدیم.

پراندلی اعلام نمود: من در دو مقطع تا آستانه عقد قرارداد با یوونتوس پیش رفتم اما ترجیح دادم در فلورانس بمانم و اکنون به آن تصمیمی که گرفتم افتخار می کنم. من پروژه ورزشی فیورنتینا را باور داشتم و با آن تیم ماندم.

با کنار رفتن پراندلی از نیمکت آتزوری گفته می گردد که آنتونیو کونته، سرمربی مستعفی یوونتوس قرار است جای او را بگیرد. پراندلی در مورد احتمال روی کار آمدن کونته به عنوان جانشین وی گفت: کونته؟ او یک بار گفت که برایش باختن مانند مردن است. من فکر می کنم که از امروز به بعد می تواند استرس کسب پیروزی را تجربه کند. اگر او سرمربی جدید ایتالیا گردد، کار سختی برای انگیزه دادن به بازیکنانش، همان انگیزه ای که به بازیکنانش در یوونتوس می بخشید، پیش رو خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 398

به "پراندلی: من از تیم ملی ایتالیا فرار نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: من از تیم ملی ایتالیا فرار نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید