پیروزی تیم ملی فوتوالی و شکست اسکواش

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتوالی ایران در سومین روز از رقابتهای چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی ،کره جنوبی و ویتنام را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت.

پیروزی تیم ملی فوتوالی و شکست اسکواش

تیم ملی فوتوالی ایران که با ترکیب حامد شاداب و مجید سلیمانی در این رقابت ها شرکت پیدا نموده در دیدار اول خود مقابل کره جنوبی در ست اول 18 بر 13 و در ست دوم با نتیجه مقتدرانه 18 بر 5 پیروز از میدان خارج شد تا در نهایت با نتیجه 2 بر صفر برنده این مسابقه باشد .

ملی پوشان ایران در دیدار دوم مقابل ویتنام در ست اول با نتیجه 18 بر 9 و در ست دوم با نتیجه 18 بر 11 برنده دیدار بودند و با برد دو بر صفر مقابل ویتنام راهی مرحله بعد شدند تا به مصاف تیم تایلند بروند.ملی پوشان ایران از ساعت 16 به مصاف تیم فوتوالی تایلند می روند.

در رشته اسکواش نیز نوید ملک زاده که در نخستین دیدار حریف قطری خود را 2 بر 1 شکست داده بود در دور دوم در مصاف با نماینده هند 2 بر 0 بازنده شد. همچنین در ادامه فرزاد شکوهی دیگر نماینده اسکواش ایران مقابل حریف پاکستانی خود نتیجه را واگذار کرد.

رقابتهای اسکواش بازیهای ساحلی به دلیل بارش شدید باران با یک روز تاخیر برگزار گشت.

چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیایی از امروز23 آبان تا 4 آذر در پوکت تایلند برگزار می گردد. البته رقابتهای بعضی رشته ها همچون سامبو و جوجیتسو دو روز زودتر از برگزاری مراسم افتتاحیه شروع شد. کاروان ورزشی ایران در این دوره با 85 ورزشکار در 17 رشته شرکت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 436

به "پیروزی تیم ملی فوتوالی و شکست اسکواش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم ملی فوتوالی و شکست اسکواش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید