پیش بینی 9 بازی تدارکاتی برای تیم امید و حضور جوانان در تورنمنت چین

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار داشت تیم فوتبال امید کشورمان تا پیش از حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون در نه دیدار محبت آمیز به میدان خواهد رفت.

پیش بینی 9 بازی تدارکاتی برای تیم امید و حضور جوانان در تورنمنت چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، رسول دانشجو در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه تیم فوتبال امید ایران رقابت های فوتبال بازی های آسیایی اینچئون را پیش روی خود دارد، از سوی کادر فنی این تیم برنامه های اردویی و بازی های تدارکاتی ارائه شده است که امیدهای فوتبال ایران بتوانند با آمادگی بالا به مسابقات اعزام شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم فوتبال امید ایران دو دیدار محبت آمیز با ازبکستان، دو دیدار محبت آمیز با اردن، دو دیدار محبت آمیز با ارمنستان، دو دیدار محبت آمیز با بحرین و یک دیدار محبت آمیز با چین برگزار خواهد نمود تا بتواند با آمادگی بالا در مسابقات پیش رو به مصاف حریفان خود برود.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم فوتبال جوانان ایران در تورنمنت چین گفت: تیم جوانان شهریورماه به کشور چین اعزام می گردد تا در یک تورنمنت چهارجانبه که با حضور ایران، مکزیک، چین و یک تیم اروپایی برگزار می گردد، شرکت کند.

دانشجو در انتها توضیح داد: کوشش فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای تیم های پایه و امید به گونه ای است که بازیکنان مرتباً در شرایط بازی و اردو بوده و در میادین مختلف به مصاف حریفان قدرتمند بروند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 413

به "پیش بینی 9 بازی تدارکاتی برای تیم امید و حضور جوانان در تورنمنت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 9 بازی تدارکاتی برای تیم امید و حضور جوانان در تورنمنت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید