چرخه انتخابی باعث خودباوری کشتی گیران خواهد شد

به گزارش کتاب ارزان، مهدی شربیانی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه چرخه انتخابی تیم ملی کشتی می تواند ثمرات زیادی در این عرصه داشته باشد، گفت: یکی از مهمترین مزایای این طرح، ایجاد خودباوری و انگیزه برای پیشرفت در کشتی گیران است، چراکه آنها از این پس می دانند با طی کردن مسیری تعیین در چارچوب چرخه انتخابی به ترکیب تیم ملی و حضور در میادین عظیم خواهند رسید.

چرخه انتخابی باعث خودباوری کشتی گیران خواهد شد

وی به نقش کادر فنی در بحث چرخه انتخابی تیم ملی توضیح داد: در اینکه طرح چرخه انتخابی می تواند تاثیر خوبی در فرایند کشتی داشته باشد هیچ شکی نیست اما صندلی کادر فنی و اختیارات آنها هم باید در نظر گرفته گردد. مطمئنا سوای بحث چرخه انتخابی، کادر فنی هم می تواند به خوبی بهترین و کارآمدترین کشتی گیران را برای حضور در میادین مهم و عظیم شناسایی کند.

قهرمان اسبق کشتی آسیا اضافه نمود: تجربه نشان داده بعضی از کشتی گیران با وجود درخشش و موفقیت در میادین داخلی و پیکارهای انتخابی، نتوانسته اند به خوبی در میادین خارجی و بین المللی بدرخشند. این همان بخشی است که باید کادر فنی و همچنین شورای فنی و فدراسیون کشتی آنرا با تصمیمات ویژه، حل و فصل نمایند.

شربیانی خاطر نشان کرد: ما در سالهای قبل هم موارد مشابهی داشتیم که با وجود اجرای فرایند انتخابی، باز هم نمایندگان بعضی اوزان را توسط آنالیز عملکرد کلی آنها و در نهایت همفکری با شورای فنی معین می کردیم.

سرپرست پیشین تیم کشتی فرنگی جوانان در سرانجام گفت: آنچه مسلم است چرخه انتخابی زمانی می تواند به خوبی با نتایج مطلوبی همراه گردد که دست سرمربیان تیم های ملی هم در بعضی تصمیمات باز باشد و آنها هم بتوانند با شناختی که از کشتی گیران کسب نموده اند در ارنج ترکیب تیم ملی دخیل باشند. اما این بدان معنا نیست که اصل چرخه انتخابی نادیده گرفته گردد و زیر سوال برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1079

به "چرخه انتخابی باعث خودباوری کشتی گیران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخه انتخابی باعث خودباوری کشتی گیران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید