چهره های برتر اخلاق پزشکی و پرستاری کشور معرفی شدند

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، ستاد توسعه زیست فناوری در نشست اختتامیه سومین کنگره زیست پزشکی که در محل این ستاد برگزار گردید، مهین کاکولاریمی را به عنوان پرستار برتر کشور در سال 98، معرفی کرد.

چهره های برتر اخلاق پزشکی و پرستاری کشور معرفی شدند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

یکی از ویژگی های انتخاب مهین کاکولاریمی، تلاش و تلاش وی در زمینه استفاده از متدها و روش های نوین آموزش الکترونیکی در حوزه علوم پزشکی ویژه کارکنان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان محل فعالیتش عنوان شده است.

وی در حال حاضر سوپروایزر آموزش بیمارستان بوده و دوره کارشناسی ارشد پرستاری را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اخذ نموده و 24 سال سابقه فعالیت بالینی را در کارنامه دارد.

کاکولاریمی با بیان اینکه ارتقای مراقبت کیفی در راستای اعتلای ایمنی بیماران دغدغه اصلی وی است، اضافه کرد: همیشه در جهت بهترین و مؤثرترین روش های آموزش پرستاران تلاش می نماید.

در همین حال علاوه بر این، چهره برتر اخلاقی در حوزه علوم پزشکی و علوم زیستی نیز در این کنگره بین المللی معرفی گردید.

به این ترتیب در نشست ویژه اختتامیه سومین کنگره بین المللی زیست پزشکی، دکتر مجتبی رشیدی مصلح (متخصص داخلی و اطفال) به عنوان چهره برتر اخلاق پزشکی کشور در سال 98 معرفی گردید.

از دلایل مهم انتخاب رشیدی مصلح، می توان به استفاده از روش های تشخیصی مناسب و مبتنی بر علم روز و تجویز درست دارو برای پیشگیری و بهبود و اجتناب از عوارض مصرف دارو در بیماران اشاره نمود.

در این نشست از تلاش و تلاش وی در زمینه دنبال کردن شرایط بیماران و فرایند بهبودی آن ها در کنار تحقیق و پژوهش علمی و آنالیز جدیدترین دستاوردهای نوین پزشکی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 614

به "چهره های برتر اخلاق پزشکی و پرستاری کشور معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های برتر اخلاق پزشکی و پرستاری کشور معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید