کارخانه: رفتنم از سایپا را رد می کنم، از روی حسادت دروغ می گویند

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران با هدایت مصطفی کارخانه حدود دو هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده است. حضور کارخانه در تیم والیبال سایپا و بستن قراردادهای گرانقیمت در فصل جابجایی باعث ایجاد حواشی برای این تیم شد.

کارخانه: رفتنم از سایپا را رد می کنم، از روی حسادت دروغ می گویند

بهمن سلطانی مربی پیشین تیم های پایه والیبال پس از برکناری از سمت خود در این باشگاه پرده از قراردادهای غیر معقول این تیم برداشت.

روز دوشنبه از اردوی نارنجی پوشان خبر رسید که مصطفی کارخانه خواستار کاهش 10 درصدی قرارداد بازیکنان شده و همین امر باعث شد تا بازیکنان پس از اتمام تمرین صبح خود تا بعد از ظهر در باشگاه بمانند و در نهایت قرارداد جدید توسط بازیکنان امضا نشد. تمرین عصر نارنجی پوشان هم برگزار نشد و قرار است امروز قراردادها با اعمال تغییرات و کاهش درصدی از رقم ها امضا شود.

مصطفی کارخانه در مصاحبه با خبرنگاران درباره شایعه اختلافات پیش آمده در تیم والیبال سایپا گفت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. یکی از منضبط ترین، منسجم ترین و متحدترین تیم های حاضر هستیم. اتحاد و همبستگی لازم را داریم و کارمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره کاهش رقم قراردادها نیز گفت: خیر، چنین چیزی نیست. شرایط تیم خوب است.

وی رفتن خود از تیم را نیز تکذیب کرد و گفت: فعلاً هستم و این خبرها دروغ است. این دشمنی محض است. آدم های کوتاه نظر و مریض این کارها را می کنند. حسادت است، چون خودشان نتوانستند چنین شرایطی داشته باشند حسادت می کنند. تیم منسجمی داریم و باشگاه عالی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1148

به "کارخانه: رفتنم از سایپا را رد می کنم، از روی حسادت دروغ می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: رفتنم از سایپا را رد می کنم، از روی حسادت دروغ می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید