کاهش محبوبیت دولت ائتلافی آلمان در دوران قرنطینه کرونایی

به گزارش کتاب ارزان، نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که محبوبیت احزاب دولت ائتلافی آلمان در بین شهروندان در دوران قرنطینه سخت در این کشور که از اوایل ماه نوامبر شروع شده کاهش پیدا نموده است.

کاهش محبوبیت دولت ائتلافی آلمان در دوران قرنطینه کرونایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان، نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که محبوبیت انتلاف عظیم در بین شهروندان در جریان قرنطینه گسترده در کشور برای مهار کرونا که از اولیل نوامبر شروع شده کاهش پیدا نموده است.

بر این اساس احزاب متحد مسیحی در آلمان با یک درصد کاهش نسبت به هفته قبل 35 درصد آراء شهروندان را به دست آوردند.

این نظر سنجی که توسط موسسه کانتر و به سفارش نشریه بیلد آلمان صورت گرفته است نشان می دهد که دیگر حزب دولت ائتلافی آلمان یعنی حزب سوسیال دموکرات هم با از دست دادن 1درصد آراء خود نسبت به هفته قبل 15 درصد آراء شهروندان را به دست آورده است.

بر اساس این نظر سنجی حزب سبز یک درصد صعود داشته و 19 درصد آراء شهروندان را بدست آورده ، حزب افراطی جایگزینی برای آلمان بدون تغییر 9 درصد آراء ، حزب چپ 8 درصد و لیبرال دموکرات ها هم 7 درصد آراء شهروندان را به دست آوردند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که بیشتر شهروندان آلمانی مخالف تداوم محدودیت ها در کشورشان هستند.

این نظرسنجی نشان می دهد که 78 درصد شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که رستوران ها بعد از انتها دوران قرنطینه محدود باید باز گردد. 68 درصد هم خواستار باز شدن مجدد اماکن فرهنگی مانند تئاتر، موزه و سینما هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این در حالی است که دولتمردان آلمانی از تدام محدودیت های سخت برای مهار کرونا در این کشور خبر می دهند و شرایط ر ا برای کاهش این قواعد سختگیرانه مناسب نمی دانند.

روز شنبه اعتراضات گسترده ای در بعضی شهرهای آلمان علیه محدودیت های کرونایی برگزار گردید که در بعضی مناطق به خشونت و درگیری معترضان با پلیس منجر شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مرکل قراراست روز دوشنبه با نخست وزیران ایالات مختلف آلمان نشستی را درباره تاثیرات قرنطینه ای که از اوایل نوامبر برای مهار کرونا در این کشور اعمال شده است برگزار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1352

به "کاهش محبوبیت دولت ائتلافی آلمان در دوران قرنطینه کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محبوبیت دولت ائتلافی آلمان در دوران قرنطینه کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید