کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه

به گزارش کتاب ارزان، سردار جمال سلمانی گفت: پس از ارجاء چند پرونده به کلانتری های کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه

خبرنگاران کرمانشاه، وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان تعیین شد جوانی 30 ساله ضمن برقراری ارتباط با آشنایان و سوء استفاده از اعتماد آنها به بهانه اینکه قادر است به صورت اقساطی و بوسیله چک برای آنها خودرو تهیه و سپس با قیمتی بیشتر آن را در بازار بفروش برساند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم با همین روش از 19 نفر مبلغ 100 میلیارد ریال کلاهبرداری و اخاذی کرده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی آغاز کردند.

سردار سلمانی شرح داد: کارآگاهان پس از تلاش فراوان مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی در سرانجام با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید و فروش خودرو، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1592

به "کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید