کونته: تا جام ملت ها سرمربی ایتالیا خواهم ماند

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: سرمربی آتزوری با رد شایعاتی که درباره استعفای وی از سمتش وجود دارد، گفت که تا پیش از جام ملت های سال 2016 برنامه ای برای ترک لاجوردی پوشان ندارد.

کونته: تا جام ملت ها سرمربی ایتالیا خواهم ماند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته شایعات اخیر رسانه های ایتالیایی را مبنی بر نارضایتی وی از عدم همکاری باشگاه های ایتالیایی با تیم ملی این کشور که او را به فکر استعفا از سمت خود انداخته است، تکذیب کرد.

چندی پیش کونته یک اردوی آماده سازی را که برای ارزیابی سطح بازیکنانش در ماه فوریه مقرر نموده بود، لغو کرد که دلیل آن عدم همکاری بعضی از باشگاه های سری A و ممانعت آنها از حضور ملی پوشان ایتالیایی شان در این اردو بود. این ماجرا سبب شد که گروهی از رسانه های ایتالیایی ادعا نمایند کونته به فکر کناره گیری از سمت خود افتاده است.

کونته 45 ساله در این خصوص به نشریه رپوبلیکا گفت: من تا یورو 2016 به کار خود در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهم داد. ترک این تیم هرگز جزو گزینه های من نبوده است. من آدم بسیار منطقی ای هستم به خصوص در شرایط سخت و اکنون یکی از آن برهه های سخت است.

سرمربی پیشین یوونتوس اضافه کرد: من به تیم ملی ایتالیا تعهد مهمی داده ام و رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا را نسبت به تغییر بعضی شرایط امیدوار نموده ام و به همین دلیل خود را ملزم به پایبندی به این تعهد می دانم. با این حال انتظار دارم که باشگاه های ایتالیایی همکاری شان را با ما بیشتر نمایند.

کونته توضیح داد: برای کم کردن فاصله مان با سایر تیم های ملی، من به عنوان سرمربی تیم باید بتوانم با بازیکنانم کار کنم نه اینکه فقط نقش انتخاب نماینده بازیکنان ترکیب را داشته باشم، چون این کار را هر شخصی دیگری هم می توانست انجام دهد و لزومی نداشت مرا با این هزینه زیاد استخدام نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 461

به "کونته: تا جام ملت ها سرمربی ایتالیا خواهم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: تا جام ملت ها سرمربی ایتالیا خواهم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید