کوپا آمه ریکا 2019، تابارس: نگران بازی سرنوشت ساز مان مقابل شیلی نیستم

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم ملی اروگوئه می گوید از اینکه تکلیف صعود شاگردانش در کوپا آمه ریکای 2019 به دور آخر بازی های مرحله گروهی کشیده شده، نگران نیست.

کوپا آمه ریکا 2019، تابارس: نگران بازی سرنوشت ساز مان مقابل شیلی نیستم

به گزارش خبرنگاران، اسکار تابارس سرمربی تیم ملی اروگوئه بامداد امروز (آدینه) پس از تساوی 2 بر 2 این تیم مقابل ژاپن در دور دوم بازی های مرحله گروهی جام ملت های آمریکای جنوبی، تأکید کرد نگران صعود مردانش به مرحله بعد نیست.

اروگوئه با پیروزی در این بازی می توانست صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه تیمش دو بار از حریف عقب افتاد و در واقع از شکست فرار کرد. این بدان معناست که اروگوئه ای ها (به فرض پیروزی احتمالی شیلی مقابل اکوادور در بازی بامداد فردا) باید در بازی بعدی خود مقابل شیلی به رجحان برسد تا از بابت صعود به مرحله بعدی مطمئن گردد. با این حال تابارس می گوید نگران این موضوع نیست چون پیش از این هم تیمش را در چنین مخمصه هایی دیده است.

تابارس در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا نگران بازی مقابل شیلی نیست، گفت: می دانی که در 13 سال اخیر چند بار چنین شرایطی را تجربه نموده ام؟ ارزیابی های لازم را از این بازی انجام خواهیم داد. به مسائل تیم توجه دارم اما نگران آنها نیستم. آن چیزهایی که به وفق مرادتان پیش نمی روند را باید کوشش کنید که به مسیری مطلوب برگردانید. چنین بازهای سرنوشت ساز و مهمی هستند که به ما اجازه می دهند ببینیم چقدر توانایی داریم. می توانم این را هم بگویم که خسته هستیم اما تیم ما کلی تجربه دارد. برای آنچه از بازی مان مقابل شیلی احتیاج داریم، کوشش خواهیم کرد.

تابارس با وجود ناکامی تیمش برای کسب پیروزی مقابل نماینده آسیا از عملکرد مردانش راضی بود. او گفت: جنگیدن برای نباختن و کوشش برای کسب نتیجه زمانی که اوضاع خیلی سخت بود، کاری بود که در این بازی انجام دادیم. دو بار جبران گل خورده آن هم مقابل تیمی منظم و با کیفیت مانند ژاپن کار آسانی نیست. ژاپن عملکرد کارآمدتری داشت چون با اندک موقعیت هایی که داشت دو گل زد در حالی که ما هم با وجود داشتن موقعیت های بیشتر همان دو گل را زدیم.

تنها نگرانی که تابارس در انتها بازی داشت، مصدومیت بعضی از بازیکنان تیمش از جمله ماتیاس وسینو - کسی که احتمالاً ادامه تورنمنت را از دست می دهد - و دیه گو لاکسالت بود که او نیز به دلیل درد عضلانی تعویض شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 232

به "کوپا آمه ریکا 2019، تابارس: نگران بازی سرنوشت ساز مان مقابل شیلی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوپا آمه ریکا 2019، تابارس: نگران بازی سرنوشت ساز مان مقابل شیلی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید