کی روش فدراسیون مصر را به شکایت تهدید کرد

به گزارش کتاب ارزان، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که پیش از این راهنمایی مصر را برعهده داشت، تهدید کرد که به علت عدم دریافت حقوق معوقه خود از فراعنه، به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت رسمی خواهد نمود.

کی روش فدراسیون مصر را به شکایت تهدید کرد

روزنامه البیان امارات با انتشار این خبر نوشته است که کی روش پس از ناکامی در رساندن مصر به جام جهانی 2022، این تیم را ترک کرد. او در این مدت، چندین بار اعلام نموده که حقوق و بعضی از پاداش های خود در پیروزی های تیم مصر، طی برگزاری رقابت های جام ملت های آفریقا را دریافت ننموده است.

البیان یادآور شده که کی روش به وسیله برنامه واتسپ، این خبر را برای خبرنگاران عربی و مصری ارسال نموده و تأیید نموده است که او و دستیارانش علی رغم وعده هایی که چندین بار از سوی مسئولان فدراسیون مصر به آن ها داده شده، حقوق دیرکرد خود را دریافت ننموده اند. کی روش تاکید نمود که برای شکایت از فدراسیون مصر باید به فیفا متوسل گردد، به خصوص که او چندین بار برای دریافت مطالباتش با فراعنه مدارا نموده است. اما سرمربی پرتغال خطاب به خبرنگاران مصری گفته است که از سوی مسئولان فوتبال مصر، بی صداقتی می بیند.

مصر با راهنمایی کی روش به ملاقات نهایی جام ملت های آفریقا رسید، اما با شکست مقابل سنگال در ضربات پنالتی از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

کی روش اکنون راهنمایی تیم ملی ایران را برعهده دارد که البته آینده او با نیمکت تیم ملی نامشخص است و قرار است در هفته های آینده، در این خصوص تصمیم گیری گردد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2215

به "کی روش فدراسیون مصر را به شکایت تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش فدراسیون مصر را به شکایت تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید