گنج زاده: امیدوارم با کسب طلای نخست کاراته به سایر بازیکنان روحیه بدهم، اتفاقات اینچئون باعث عملکرد مثبتم در اندونزی می گردد

به گزارش کتاب ارزان، قهرمان کاراته دنیا گفت: تمام تمرکزم به حریفانم در اندونزی است و قطعا تجربیات دوره گذشته نیز تاثیر منفی در عملکردم نخواهد داشت و حتی باعث عملکرد مثبت من خواهد شد.

گنج زاده: امیدوارم با کسب طلای نخست کاراته به سایر بازیکنان روحیه بدهم، اتفاقات اینچئون باعث عملکرد مثبتم در اندونزی می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

سجاد گنج زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط خود در آستانه بازی های آسیایی گفت: حدود 15 روز تا بازی های آسیایی زمان باقی مانده و خدا را شکر در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم. هفته گذشته تمرینات بسیار پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و با خاتمه مرحله گذشته اردو و چند روز استراحت وارد مرحله آخر تمرینات پیش از اعزام به اندونزی شدیم.

وی در مورد کاهش وزن خود عنوان نمود: بعد از مسابقات لیگ جهانی ترکیه احساس کردم که باید وزن خود را کاهش بدهم و با برنامه ریزی این کار را انجام دادم تا برای مسابقات آینده سبک تر باشم. این کاهش وزن چندان زیاد نیست اما قطعا به بالا رفتن سرعت من یاری خواهد نمود. از نظر جسمانی و ذهنی در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی نیز در مسابقات برای من اتفاق بیفتد.

ملی پوش تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات دوره گذشته بازی های آسیایی چقدر به کسب نتیجه در اندونزی امیدوار است، گفت: دیگر به مسابقات گذشته فکر نمی کنم. بازی های آسیایی اینچئون شرایط خود را داشت و این دوره نیز با شرایط خاص خود برگزار خواهد شد. تمام تمرکز من در حال حاضر به حریفانم در اندونزی است و قطعا تجربیات دوره گذشته نیز تاثیر منفی در عملکردم نخواهد داشت و حتی باعث عملکرد مثبت من می گردد.

گنج زاده با ابراز امیدواری به کسب نخستین مدال طلا کاراته در بازی های آسیایی گفت: روز اول مسابقات کاراته بازی های آسیایی با مسابقات وزن من آغاز خواهد شد و امیدوارم با کسب مدال طلا به سایر بازیکنان انرژی و روحیه بدهم تا در خاتمه مسابقات پیروز به کسب چهار مدال خوشرنگ شویم.

وی در مورد رقبای خود به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که در حال حاضر به شرایط خودم فکر می کنم تا از لحاظ ذهنی و جسمانی با شرایط خوبی در مسابقات حاضر شوم. مطمئنا اگر شرایط من خوب باشد و در اوج آمادگی قرار داشته باشم، عملکردم به گونه ای خواهد بود که دیگر مهم نیست چه کسی رقیبم باشد. در سال های اخیر در مسابقات سطح بالاتری نسبت به بازی های آسیایی شرکت کردیم و نتایج خوبی را رقم زدیم، امیدوارم در اندونزی نیز شرایط به گونه ای باشد که نتایج تیم کاراته قابل قبول باشد.

ملی پوش تیم ملی کاراته در سطح بالای توقعات جامعه کاراته از خود بعد از عدم کسب نتیجه در مسابقات هلند و ترکیه گفت: واقعیت این است که در دو شکست اخیر اتفاقاتی تاثیرگذار بود. در مسابقات هلند اصلا در شرایط مسابقه نبودم و فقط در مسابقات شرکت کردم تا حریفان خود را ببینم اما در ترکیه شرایط خوبی داشتم. متاسفانه داوران جریان مسابقه را به گونه ای رقم زدند که از دست من خارج شد.

گنج زاده اعلام نمود: داوران در مسابقات ترکیه 5 تا 6 امتیاز من را ندادند و در نهایت نیز با یک امتیاز مغلوب شدم. همواره نشان دادم در هر مسابقه ای که عملکرد خوبی نداشتم، بلافاصله در مسابقات بعدی جبران می کنم. در حال حاضر نیز تمام تمرکزم روی عملکرد خودم است و در نقطه ای قرار گرفتم که نسبت به مسابقات ترکیه از آمادگی بالاتری برخوردارم و امیدوارم با مدال خوشرنگ طلا نیز به هدفم دست پیدا کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 450

به "گنج زاده: امیدوارم با کسب طلای نخست کاراته به سایر بازیکنان روحیه بدهم، اتفاقات اینچئون باعث عملکرد مثبتم در اندونزی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده: امیدوارم با کسب طلای نخست کاراته به سایر بازیکنان روحیه بدهم، اتفاقات اینچئون باعث عملکرد مثبتم در اندونزی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید