گوگل از هدفون پیکسل بادز پرو 2 با حذف نویز بهتر رونمایی کرد

به گزارش کتاب ارزان، در رویداد بزرگ امروز، گوگل از محصولات تازه خود از جمله پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو ایکس ال، پیکسل 9 پرو فولد، پیکسل واچ 3 و در نهایت، پیکسل بادز پرو 2 رونمایی کرد که در این مطلب به تغییرات هدفون تازه گوگل می پردازیم.

گوگل از هدفون پیکسل بادز پرو 2 با حذف نویز بهتر رونمایی کرد

هدفون تازه گوگل به تراشه تازه نفس تنسور A1 مجهز شده که به لطف همین تراشه، دو برابر بیشتر از نسخه اصلی پیکسل بادز پرو، نویز را در محدوده فرکانس های میانی (400 هرتز تا 2 کیلوهرتز) حذف می نماید. گوگل مدعی شده که این هدفون از نظر راحتی استفاده بسیار بهتر از گذشته شده و دارای درایورهای 11 میلی متری بوده و از صدای فضایی با ردیابی سر پشتیبانی می نماید.

پیکسل بادز پرو 2 از قابلیت Find My Device گوگل پشتیبانی می نماید و در صورتی که هدفون یا کیس آن را گم کنید، صدایی پخش می نماید تا به شما در پیدا کردنش یاری کند. ضمناً نباید اتصال همزمان به چند گجت را از قلم بیندازیم. اپلیکیشن Pixel Buds امکان تنظیم اکولایزر پنج باندی سفارشی را فراهم نموده و به روزرسانی های نرم افزاری برای هدفون ها ارائه می دهد. گوگل وعده داده است که با روشن بودن ANC، تا 8 ساعت زمان پخش موسیقی خواهید داشت (و 12 ساعت با خاموش بودن ANC)، و تا 30 ساعت با استفاده از کیس و روشن بودن ANC (و 48 ساعت با خاموش بودن ANC). بعلاوه کیس این هدفون از شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید.

برای خرید این هدفون باید 229 دلار بپردازید و از تاریخ 26 سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1403 بروزرسانی: 24 مرداد 1403 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2348

به "گوگل از هدفون پیکسل بادز پرو 2 با حذف نویز بهتر رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل از هدفون پیکسل بادز پرو 2 با حذف نویز بهتر رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید