نمایشگر لمسی در کف دست شما!، عکس

به گزارش کتاب ارزان، زومیت نوشت: پروژکتور هوش مصنوعی Humane می تواند 1000 دلار قیمت داشته باشد و احتمالاً برای استفاده از آن احتیاج به خرید اشتراک دارید.

نمایشگر لمسی در کف دست شما!، عکس

براساس اعلام The Information، استارتاپ Humane میخواهد محصول جدیدی به نام Ai Pin عرضه کند که احتمالاً ابزاری پوشیدنی با کارکردی مثل پروژکتور خواهد بود. قیمت پروژکتور مذکور می تواند تا 1000 دلار معین گردد و نکته جالب تر اینکه برای استفاده از دستگاه به خرید اشتراک ماهانه احتیاج خواهید داشت.

دستگاه اسرارآمیز Humane از مدت ها قبل در حال توسعه بوده است اما اولین بار در رویداد TED سال جاری درمعرض دید کاربران نهاده شد. عمران چودری از بنیان گذاران این استارتاپ، اشاره ای به نام دستگاه نکرد و توضیحات دقیقی درمورد کارنمودهایش ارائه نداد و همین موضوع سؤالات زیادی را درمورد محصول شرکتش در فکر افراد ایجاد کرد.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از Ai Pin در 9 نوامبر، جزئیات بیشتری از این محصول دردسترس نهاده شده و به عنوان مثال می دانیم عملکردی شبیه پروژکتور دارد که می تواند تصویر را روی دست شما نشان دهد و امکان تعامل با رابط کاربری آن را ازطریق دستورات لمسی خواهید داشت.

AI Pin دستگاهی بسیار کوچک و بدون صفحه نمایش محسوب می گردد که به دوربین، میکروفون و اسپیکر مجهز شده و تعدادی حسگر به همراه پروژکتور لیزری روی آن تعبیه شده است. کاربر این محصول را به صورت مغناطیسی به لباس خود متصل می نماید. دستگاه مذکور از پردازنده کوالکام بهره می برد که باعث می گردد ازنظر سرعت عملکرد، پایداری اتصال، قابلیت های دوربین و امنیت، در سطح گوشی هوشمند قرار گیرد.

پروژکتور مبتنی بر هوش مصنوعی Ai Pin

Humane تصمیم دارد سرویس اشتراکی خود را به همراه Ai Pin ارائه دهد. البته بتانی بونگیوورنو، یکی از بنیان گذاران استارتاپ مورد اشاره اعلام نموده است که Ai Pin دستگاهی مستقل خواهد بود که عملنمودهای محاسباتی مختلف مثل کامپیوتر و گوشی هوشمند را با روشی نوین دردسترس کاربران قرار می دهد.

Ai Pin از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد و درواقع از ترکیب نرم افزار اختصاصی و مدل زبان بزرگ OpenAI یعنی GPT استفاده می نماید.

درحال حاضر جزئیات خیلی دقیقی درمورد Ai Pin یا آینده Humane دردسترس نیست؛ بااین حال طبق گزارش های اخیر، این شرکت منظره روشنی نسبت به Ai Pin دارد و امیدوار است تغییر بزرگی در دنیای دستگاه های مصرفی ایجاد کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2326

به "نمایشگر لمسی در کف دست شما!، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگر لمسی در کف دست شما!، عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر لمسی در کف دست شما!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید