30 آبان ماه، برگزاری آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب رشد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد از برگزاری مراسم پایانی این جشنواره از ساعت 14 تا 16 روز یک شنبه 30 آبان، در مدرسه تاریخی دارالفنون، اطلاع داد.

30 آبان ماه، برگزاری آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب رشد

کیومرث جهانگردی؛ اظهار کرد: سال جاری، تعداد 3 هزار و 342 کتاب به دبیرخانه سامان دهی منابع آموزشی و تربیتی رسید که از بین آن ها هزار و 338 عنوان، برای ورود به مدارس، مناسب تشخیص داده شد.

وی اضافه نمود: کتاب های مناسب، در 27 گروه مختلف داوریِ جشنواره کتاب رشد مورد رقابت قرار گرفتند که داوران و اعضای کمیته علمی جشنواره، 72 کتاب را به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی کردند و در نهایت 11 کتاب برگزیده و 22 اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب رشد ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره کتاب رشد، از مؤلفانِ کتاب های برگزیده و مؤلفان و مترجمان آثار شایسته، قدردانی خواهد شد.

جهانگردی گفت: در کنار این مراسم، نمایشگاهی از منابع آموزشی و تربیتی مکتوب و غیرمکتوب با همکاری شرکت ها و مؤسسات فرهنگی و آموزشی تولیدکننده منابع آموزشی و تربیتی برپا خواهد شد که به نظر می رسد بازدید از آن می تواند برای علاقه مندان به منابع آموزشی و تربیتی مجذوب کننده، دیدنی و مفید باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1962

به "30 آبان ماه، برگزاری آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 آبان ماه، برگزاری آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید