6 تغییر ایرانیان بعد از مهاجرت به ترکیه

به گزارش کتاب ارزان، تغییر در عادات زندگی یکی از نتایج مهاجرت به دیگر کشورهاست. از عادات غذایی بگیرید تا نحوه کسب و کار، همه، بعد از مدتی اقامت در مقصد تازه، تغییر خواهد کرد. در این مطلب به برخی از این تغییرات اشاره خواهیم کرد.

6 تغییر ایرانیان بعد از مهاجرت به ترکیه

عادت به خرید: مراکز خرید لوکس در ترکیه هر کسی را برای خرید وسوسه می کنند. در جای جای ترکیه می توانید از برندهای معروف خرید کنید. کنندگی این برند ها اجناس مرغوب خود را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهند.

عادت به رستورانگردی و کافهگردی: کافه گردی یکی از عادت های مردم ترکیه است. اغلب ترک ها صبحانه، ناهار و شام را در کافه ها صرف می کنند، دور هم می نشینند و بازی هایی از قبیل تخته نرد انجام می دهند. تعداد کافه ها در ترکیه بی شمارند و در بسیاری از مکان ها آن ها را دیوار به دیوار ساخته اند. هم چنین غذا ها و نوشیدنی های ترکی بسیار لذیذ هستند. بدون شک بعد از مدتی شما هم به این عادت گرفتار می شوید.

دوری از تجملات: از دکوراسیون خانه و سبک زندگی ترک ها می توانید بفهمید که این مردم زیاد اهل تجملات نیستند. داشتن طلاجات و وسایل تزیینی در میان این مردم باب نیست.

تغییر در اخلاق تجاری: با مدت کوتاهی زندگی در ترکیه متوجه خواهید شد که مقوله کار در ترکیه بسیار حرفه ای و جدی دنبال می گردد. مردم این کشور بیشتر در مورد کار صحبت می کنند؛ چنانچه ممکن است اولین چیزی که از شما بپرسند شغل شما باشد. در کشور ترکیه هر فرد با رسیدن به سن 18 سالگی دنبال شغل می گردد.

عادت به صرفه جویی : با شروع زندگی در ترکیه به صرفه جویی عادت خواهید کرد. چرا که اگر درآمد شما به لیر نباشد مجبور خواهید شد پول تان را تبدیل کنید و هزینه ها برای شما سنگین می گردد.

تغییر در کسب و کار: برای شروع کار و کسب درآمد در ترکیه باید بسیار تلاش کنید؛ انتظار نداشته باشید که از همان ابتدا به همان جایگاهی که در ایران بودید برسید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2170

به "6 تغییر ایرانیان بعد از مهاجرت به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تغییر ایرانیان بعد از مهاجرت به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید