تاج زمان مجمع، نام اسپانسر و تاریخ مراسم بدرقه تیم ملی را فراموش کرد!

به گزارش کتاب ارزان، وزارت امور خارجه توصیه های جدی در این مورد به ما داشته است. شرایط ما در امارات خاص است. ما به نوعی آنجا میزبان هستیم و هم میهنان ما همیشه از تیم ملی حمایت می نمایند، باید ببینیم چه پیش می آید.

تاج زمان مجمع، نام اسپانسر و تاریخ مراسم بدرقه تیم ملی را فراموش کرد!

تیم ملی نتیجه بگیرد به نفع همه است

مهدی تاج که برای افتتاح زمین چمن مصنوعی در مرکز ملی فوتبال حضور داشت در باره گلایه های اعضای تیم ملی قبل از سفر به قطر گفت:هرچه به جام ملت ها نزدیک می شویم کشور پشت تیم ملی قرار می گیرد.مربیان و باشگاه ها یاری می نمایند.حمایت از تیم ملی حمایت از کشور است.اگر تیم ملی به جام ملت های آسیا نمی رفت گویی 4 سال خاک مرده به تیم ملی می پاشیدند و رسانه ها در حالت خمودی قرار می گرفتند.امیدوارم همه از جام ملت ها و بازی های تیم ملی لذت ببرند. تیم ملی هم شرایط خوبی دارد. تاج همچنین گفت:من از همه منتقدان و افرادی که منتقد نیستند تشکر می کنم.برداشتم این است که صحبت ها خیرخواهانه است.هر قدمی که برای تیم ملی برداشته می شود به نفع همه است .تیم ملی نتیجه بگیرد به نفع همه است. هیچ کس از عدم نتیجه گیری تیم ملی سود نمی برد همه متضرر می شوند حالا عده ای بیشتر عده ای کمتر.

فارغ از کسب هر نتیجه ای کارلوس کی روش به ایران بازمی شود؟

این موضوعی است که الان نباید در مورد آن صحبت کنیم. باید دید چه پیش می آید، در ادامه مفصل با کی روش راجع به این مسائل صحبت می کنیم. ما دو روز قبل با او جلسه ای داشتیم و باید تمام تلاشمان این باشد که تیم ملی به مقام قهرمانی برسد. ما زحمت زیادی کشیدیم و کادر فنی هم شناخت خوبی دارد. امیدوارم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. همه تلاشمان را کردیم و هواپیمای اختصاصی در اختیار تیم ملی قرار دادیم. دستمان خالی تر از همیشه است، اما با همین دست ها کارهای مهمی کردیم. شما همین امروز مجموعه پک را دیدید که چه کیفیت بالایی دارد و افتخاری برای کشورمان است.

بالاخره پاداش های بازیکنان تیم ملی پرداخت شد؟

پاداش های تیم ملی را هم تهیه کردیم، بخشی از پاداش را بدهکار بودیم که به بازیکنان دادیم. پاداش هایی را هم که بدهکار بودیم را پرداخت کردیم و مقدار کمی باقی مانده است. پاداش های قطر را هم پیش بینی می کنیم و پاداش های جام ملت ها را هم تعیین خواهیم کرد.امیدواریم همه بتوانند عملکرد خود را به خوبی انجام دهند، تیم ملی در جام ملت ها به موفقیت برسد.

چرا برای تیم ملی مراسم بدرقه نگرفتید؟

قرار نبود بدرقه ای به این شکل داشته باشیم. ما در جزیره کیش مراسم بدرقه ای را پیش بینی کردیم. قبل از حضور در امارات آخرین جایی در کشورمان که تیم بزرگسالان حضور پیدا می نماید جزیره کیش است. زمان این مراسم تعیین است اما الان حضور ذهن ندارم.زمان لندینگ هواپیما برای حرکت به سمت کیش و... تعیین است و همه چیز برنامه ریزی شده است.

هفته قبل مباحثی در مورد مذاکره کی روش با فدراسیون کلمبیا مطرح شد. آیا فدراسیون به این موضوع ورود نموده است؟

الان فقط باید روی جام ملت ها تمرکز کنیم، هم ما و هم کی روش تمام حواسمان به قهرمانی در جام ملت های آسیا است.

آیا داشتن توقع قهرمانی از تیم ملی بجا است؟

سوال بسیار خوبی مطرح کردید. اینکه از الان توقع قهرمانی ایجاد کنیم، کار درستی نیست.البته اینکه ما به کسب قهرمانی امید داریم امید درستی است. به هر حال ما همه امکانات لازم را داریم و تیم مان شرایط خوبی داشته است. انتظارمان این است که بهترین نتایج را بگیریم. شما همین الان می بینید چه امکانات خوبی در این مجموعه فراهم است. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست، شما دیدید در جام ملت های 4 سال قبل چه اتفاقی افتاد، اما ما امیدواریم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

با استعفای علی کفاشیان از سرپرستی کمیته فوتسال آیا باز هم در فدرسیون حضور خواه د اشت؟

کفاشیان همچنان به عنوان نایب رئیس اول حضور دارد و از او استفاده می کنیم. کفاشیان از کمیته فوتسال استعفا داده است و این کار را خودش انجام داد.من هم صادق پرهیزگار را به عنوان سرپرست انتخاب کردم. سرپرست را رئیس فدراسیون انتخاب می نماید اما رئیس باید در هیأت رئیسه انتخاب شود.

چه زمانی مجمع برگزار می شود؟

زمان دقیقش را نمی دانم اما فکر می کنم 17-16 دی ماه این مجمع برگزار می شود.

چه تدابیری برای حضور ایرانیان در ورزشگاه های کشور امارات اندیشیده اید؟

وزارت امور خارجه توصیه های جدی در این مورد به ما داشته است. شرایط ما آنجا خاص است. ما به نوعی آنجا میزبان هستیم و هم میهنان ما همیشه از تیم ملی حمایت می نمایند، باید ببینیم چه پیش می آید. بازی های ما همه پرهوادار خواهد بود و به بهترین شکل تیم کشورمان را حمایت می نمایند. توصیه من این است که بلیت فروشی شروع شده و اقدامات لازم صورت بگیرد. این بلیت فروشی روی سایت ما وجود دارد، اگر بلیت فروشی به وسیله سایت به طور کامل انجام نشد، کمیته بازاریابی تصمیمات دیگری می گیرد که من از آن بی اطلاع هستم. این کار برای مرحله اول است، اگر از مرحله دوم هم بالاتر رفتیم، بلیت فروشی در همانجا انجام می شود.

اصفهانیان گفته سیستم VAR سیصد هزار دلار برای هر ورزشگاه هزینه لازم دارد اما مازیار ناظمی گفته این هزینه کمتر است و حتی از این سیستم در والیبال استفاده می شود.

در برنامه نود همگان دیدند همه باشگاه ها ضرر کردند و همه سود کردند. یکی کمتر یکی بیشتر این به این مفهوم است داوری ما جانبدارانه نیست و ممکن است داوران سهوی اشتباه نمایند. من از داوری به خاطر زحماتی که می کشند تشکر می کنم و از آنها حمایت کامل را دارم.اینکه باید داوری را باید تقویت کنیم تا اشتباهات تاثیرگذار کمتر شود حرف درستی است. در هیات رئیسه ما نیمی از صحبت ها فقط بحث داوری بود. من یک گزارش کامل دادم. سیستم VAR را باید بپذیریم اما الزاماتی دارد. اول اینکه فیفا تایید کند و بپذیرد. منم نامه نوشته ام. دوم اینکه این سیستم مولفه هایی می خواهد اینکه زیر 1.5 دقیقه نتیجه را به اطلاع تماشاگر برسانی. نمی توانیم 5 دقیقه بازی را نگه داریم، دوربین ها را ببینیم اینکه این دوربین خوانا نبود و سراغ دوربین دیگری برویم. پس تجهیزات و زیرساخت های پیشرفته می خواهد. اگر قرار است ما یک نمونه امتحان کنیم که این نمونه در شهید دستگردی امتحان می شود و شما می توانید ببینید. اگر انجام شد و دیدیم مثبت است ادامه می دهیم. ضمن اینکه این موضوع در وظیفه صاحبان زمین است. سپاهان ورزشگاه عالی نقش دنیا را دارد که سیستم گذاشتن در آن کار سختی نیست. یا ورزشگاه فولاد خوزستان، یا امام رضا (ع)، یا ذوب آهن که آقای آذری زحمت زیادی کشیده و چمن خوبی ساخته در این ورزشگاه ها هم سیستم گذاشتن سخت نیست. همه باشگاه ها می توانند. ورزشگاه آزادی هم که میزبان بازی های استقلال و پرسپولیس است می تواند این کار را انجام دهد در کنار آنها فدراسیون فوتبال هم یاری می نماید.

مجری نصب این سیستم و امکاناتش باشگاه ها هستند یا صاحبان زمین؟

صاحبان زمین. مثلا باشگاهی مالک ورزشگاه آزادی نیست. چون استقلال و پرسپولیس در آن بازی می نمایند یاری نمایند این سیستم اجرا شود. فدراسیون فوتبال هم یاری می نماید. امروز به اصفهانیان گفتم این ارقام را از کجا آورده است؟ نظر من هم این است هزینه کمتر می شود. فیفا هم باید مجوز بدهد. دوربین ها باید کامل و استاندارد باشد، نمی توان سرهم بندی کرد باید فیفا هم مجوز بدهد. حالا جلو برویم ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

ظاهرا اسپانسر تیم ملی هم تغییر نموده.

تیم ملی اسپانسر جدید گرفته و در هیات رئیسه تصویب شده است. قرارداد فناپ هم انتها پیدا کرد. قرار است در مراسم بدرقه در کیش از اسپانسر رونمایی شود.

یعنی اسپانسر هواپیمایی تابان نیست؟

خیر،تابان اسپانسر هواپیماست و اسم اسپانسر جدید را نمی دانم.حضور ذهن ندارم. این موضوع امروز در هیات رئیسه تصویب شده است. حالا باید درباره رقم و مسائل دیگر صحبت کنیم. همه چیز خوب پیش برود آیندگان می توانند از آن استفاده نمایند.البته بگویم این هواپیمایی تخفیف 50 درصدی می دهد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 114

به "تاج زمان مجمع، نام اسپانسر و تاریخ مراسم بدرقه تیم ملی را فراموش کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج زمان مجمع، نام اسپانسر و تاریخ مراسم بدرقه تیم ملی را فراموش کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید