آغاز فرآیند اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش کتاب ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه دغدغه رانندگان و کارکنان این شرکت را دغدغه خود می داند گفت: با همه توان بدنبال حل مسائل و مسائل همکاران هستیم.

آغاز فرآیند اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمود ترفع اضافه کرد: کارکنان و رانندگان شرکت واحد، بهتر از هر کسی می دانند که برای رفع دغدغه های اداری و معیشتی و حل مسائل و مسائلشان از هیچ تلاش و تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، پرداخت معوقات و تحویل لباس کار رانندگان در دستور کار است، گفت: شرکت واحد به استناد قانون کار، نسبت به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری اقدام کرده و با توجه آغاز فرآیند اجرایی کار، ان شاءالله پس از اتمام کار مشاور و اخذ تاییدیه های لازم تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

وی همچنین گفت: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خدمتی کارگران شرکت واحد با توجه به تخصصی شدن مشاغل و پست ها از سال های گذشته، با پیگیری های به عمل آمده مجوز های لازم برای بازنگری طرح، اخذ و سال گذشته به تصویب هیئت مدیره شرکت رسیده است.

ترفع با بیان اینکه ملزومات حفاظت فردی مطابق قانون کار برای کارگران شرکت واحد، خریداری و تحویل شده است، شرح داد: در خصوص لباس کار نیز مناقصه برگزار شده و در حال تهیه آن هستیم، همچنین در خصوص موضوع شیر و کیک کارگران، سهمیه شیر تا پایان اسفند 1399 در فیش حقوقی ماه جاری پرداخت و برای فروردین و اردیبهشت به زودی اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استقبال از ورود اعضای شورای شهر تهران به مباحث مربوط به این شرکت گفت: البته استمداد و انتظار داریم شورای شهر با انجام اقدامات حمایتی و مساعدت های مالی در جهت حل مسائل و مسائل رانندگان و کارکنان شرکت واحد، بیش از گذشته در کنار این شرکت باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1683

به "آغاز فرآیند اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت واحد اتوبوسرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فرآیند اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت واحد اتوبوسرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید