آمادگی اروپا در مقابله با بحران مالی فعلی، از آفریقا کمتر است

به گزارش کتاب ارزان، در گزارش اتحادیه آفریقا آمده است که کاهش احتمالی نرخ رشد فراوری ناخالص آفریقا به مراتب کمتر از اکثریت کشورهای اروپایی خواهد بود .

آمادگی اروپا در مقابله با بحران مالی فعلی، از آفریقا کمتر است

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از CNBC، طبق گزارش اتحادیه آفریقا که محاسبات خود را بر اساس دو سناریوی ممکن واقع بینانه و بدبینانه انجام دادند. براساس سناریوی واقع بینانه ، فراوری ناخالص داخلی قاره آفریقا در سرانجام سال 2020 میلادی 0.8 درصد کاهش خواهد یافت. در سناریوی بدبینانه ، افت 1.1 درصدی ذکر شده است.

براساس پیش بینی بانک توسعه آفریقا ، قبل از آغاز شیوع گسترده ویروس کرونا ، رشد فراوری ناخالص داخلی آفریقا تا سرانجام سال 2020 به 3.4 درصد می رسید. دلیل اصلی خسارت نسبتاً پائین آفریقا ، تعداد اندک افراد مبتلا به کرونا ویروس در این قاره است. تا 8 آوریل ، 10.6 هزار مبتلا به کرونا به طور رسمی در سرتاسر آفریقا ثبت شده است. در بسیاری از کشورها ، مقامات برای مهار شیوع کرونا اقدامات جدی و سخت گیرانه انجام نداده و موسسات مالی را تعطیل نکردند.

در عین حال تهیه کنندگان گزارش قبول دارند که بخش بزرگی از اقتصاد آفریقا به بخش فراوریی غیررسمی تعلق دارند که در آمار رسمی مورد توجه قرار نمی گیرد اما افت و رکود در آن بیشتر خواهد بود.

پیش از این ، بعضی از اقتصاددانان و سازمان های تخصصی پیش بینی هایی را درباره میزان کاهش فراوری ناخالص داخلی کشورهای اروپایی تا سرانجام سال 2020 مطرح کردند. پیش بینی می گردد میزان افت اقتصاد آلمان 9 درصد ، ایتالیا 10 تا 10 درصد و اسپانیا 3.9 درصد باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 949

به "آمادگی اروپا در مقابله با بحران مالی فعلی، از آفریقا کمتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اروپا در مقابله با بحران مالی فعلی، از آفریقا کمتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید