آیفون 9 (آیفون SE2) احتمالا هفته آینده معرفی می گردد

به گزارش کتاب ارزان، بر اساس یک گزارش جدید به نظر می رسد هفته آینده می توانیم انتظار معرفی آیفون 9 یا آیفون SE 2 را داشته باشیم. طبق این گزارش، سازندگان کیس های محافظ این محصولات را برای فروشگاه های زنجیره ای مانند Best Buy ارسال نموده اند. با این حال، طبق دستورالعمل همراه با این محصولات، این موارد نباید تا تاریخ 5 آوریل در معرض نمایش قرار بگیرند.

آیفون 9 (آیفون SE2) احتمالا هفته آینده معرفی می گردد

در ادامه می توانید تصویری از یکی از این کیس های محافظ را مشاهده کنید که بر روی بسته بندی آن عبارت آیفون جدید 4.7 اینچی 2020 درج شده است. این واقعیت که چنین محصولی برای فروشگاه های زنجیره ای بزرگی مانند Best Buy ارسال شده می تواند نشان دهنده عرضه قریب الوقوع گوشی موردنظر باشد.

از آنجایی که 5 آوریل یکشنبه و روز تعطیل است، احتمال معرفی یا فروش آن در این تاریخ بعید به نظر می رسد ولی روی هم رفته می توانیم در هفته آینده انتظار معرفی و شروع فروش این گوشی را داشته باشیم.

از ماه ها قبل، انتشار شایعات مربوط به این آیفون مقرون به صرفه شروع شده است. گفته می گردد این گوشی 399 دلار قیمت دارد و از طراحی مشابه آیفون 8 بهره می برد ولی مجهز به تراشه قدرتمند A13 و رم بیشتری است. طبق گزارش های مختلف، ابتدا قرار بود در ماه مارس آیفون 9 یا آیفون SE 2 روانه بازار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، زنجیره تامین این محصول با مشکلاتی روبرو شده و به همین خاطر زمان بندی مربوط به معرفی و عرضه آن تغییر پیدا کرد. حالا باید ببینیم که آیا واقعا این محصول تا هفته آینده معرفی می گردد یا نه.

منبع: Cult Of Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 930

به "آیفون 9 (آیفون SE2) احتمالا هفته آینده معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 9 (آیفون SE2) احتمالا هفته آینده معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید