احداث 50 هزار مترمربع ساختمان نو در دانشگاه اصفهان در 8 سال گذشته

به گزارش کتاب ارزان، رئیس دانشگاه اصفهان از اضافه شدن 50 هزار مترمربع ساختمان تازه در دانشگاه اصفهان در 8 سال گذشته خبر داد.

احداث 50 هزار مترمربع ساختمان نو در دانشگاه اصفهان در 8 سال گذشته

به گزارش از ، هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان امروزدر حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی اجرا شده در دانشگاه اصفهان در جمع خبرنگاران، گفت: با رشد و توسعه دانشگاه در ابعاد مختلف از جمله افزایش تعداد دانشجو از 11 هزار در سال 91 به حدود 17 هزار دانشجو در سال 1400 و همچنین افزایش تعداد اعضای هیات علمی، توسعه فضای کالبدی دانشگاه احساس شد.

وی اضافه نمود: اتمام ساختمان های نیمه تمام، نوسازی و بهسازی ساختمان های قدیمی و پروژه های تازه از جمله اقداماتی است که برای رسیدن به توسعه فضای کالبدی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس دانشگاه اصفهان، برخی ساختمان های فرسوده دانشگاه در وهله نخست نیاز به بازسازی داشتند و همچنین با توجه به توسعه دانشگاه نیاز به اضافه نمودن بخش هایی به آن و یا تغییر کاربری داشتند و با این رویکرد در هشت سال گذشته اقداماتی انجام شد.

طالبی اضافه نمود: در هشت سال گذشته حدود 50 هزار متر مربع ساختمان احداثی تازه به دانشگاه اصفهان اضافه شد و همین اندازه هم در جهت رفع نیاز های دانشگاه بازسازی و نوسازی شد.

وی در توضیح برخی ساختمان های بازسازی شده تازه دانشگاه گفت: با بازسازی و بهینه سازی فضای ساختمان های زبان های خارجه، علوم ورزشی و... فعالیت های دانشکده ها بهبود می یابد. در فضا های ورزشی هم فضا های قدیمی دانشگاه به روز شده و در اختیار است.

رئیس دانشگاه اصفهان ابراز امیدواری کرد که این رویکرد مورد توجه مسئولان کشور و مدیران سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد و گفت: مسئولان بدانند که دانشگاه اصفهان بدون اینکه باری بر دوش دولت باشد، این حجم فعالیت ها را انجام داده و با تامین اعتبارات بیشتر می تواند اقدامات موثرتری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1829

به "احداث 50 هزار مترمربع ساختمان نو در دانشگاه اصفهان در 8 سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 50 هزار مترمربع ساختمان نو در دانشگاه اصفهان در 8 سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید