اصلاحات ساختاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادامه دارد، تعطیلی شعبه نیویورک تا انتهای سال

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، نمایشگاه کتاب فرانفکورت در جریان اصلاحات زیرساخت های خود و احتمالا تعدیل بخش اجرایی در حال تعطیلی دفتر نیویورک خود است. شعبه شهر نیویورک نمایشگاه کتاب فرانکفورت به مشتریان و همکاران خود اعلام نموده است که تنها تا خاتمه سال فعال خواهد بود. شعبه نیویورک این نمایشگاه در سال 1998 افتتاح شده بود و به نام دفتر کتاب آلمان در نیویورک مشهور بود.

اصلاحات ساختاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادامه دارد، تعطیلی شعبه نیویورک تا انتهای سال

شعبه نمایشگاه کتاب فرانفکورت در شهر نیویورک در 22 سال گذشته میزبان بسیاری از رویدادهای بین المللی و تجمع ناشران مختلف از سراسر دنیا بود. توماس مینکوس مدیر اجرایی علت تعطیلی شعبه شهر نیویورک را شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن در کاهش فعالیت حوزه چاپ و نشر مطرح کرد و گفت سال جاری یکی از بخش های اصلی سیاست های تعدیل در نمایشگاه تعطیلی بخش نیویورک آن است.

وی گفت: در سال آینده بخش دفتر مرکزی فعالیت های این شعبه را همچنان ادامه خواهد داد ولی در آینده احتیاج به تغییرات ساختاری بیشتری وجود دارد. البته بخش های خبری وابسته به نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آمریکا و نیویورک همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

یورگن بوس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز پیش از این جدایی مدیر بخش ارت پلاس یا بخش هنری این نمایشگاه خبر داده بود. وی در واکنش به تغییرات هفته ها و ماه های اخیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت می گوید: مثل تمام اصناف دیگر، نمایشگاه متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار تغییرات اساسی شده است و بیشتر فعالیت آن به فضای مجازی منتقل شده است.

وی گفت: به طور حتم به خاطر شیوع کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم ما نیز باید ساختارهای اجرایی خود را تغییر داده و ناچار به کاهش و تعدیل کارمندان خود در بخش های مختلف هستیم. البته به گفته مینکوس همچنان نمایشگاه فرانفکورت به همکاری خود با موسسات ادبی نیویورک ادامه خواهد داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1430

به "اصلاحات ساختاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادامه دارد، تعطیلی شعبه نیویورک تا انتهای سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحات ساختاری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادامه دارد، تعطیلی شعبه نیویورک تا انتهای سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید