افزایش سقف ارائه تسهیلات کم بهره به فرهنگیان

به گزارش کتاب ارزان، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش سقف ارائه تسهیلات کم بهره به فرهنگیان اطلاع داد.

افزایش سقف ارائه تسهیلات کم بهره به فرهنگیان

به گزارش خبرنگاران، سعید مقدم زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهم ترین برنامه ها و خدمات دولت مردمی قابل ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با موضوع معیشت و رفاه، اظهار کرد: هم زمان با شروع آموزش های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش و پرورش، تفاهم نامه اعتباری جهت اعطای تسهیلات کم بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وی اضافه نمود: وجه تمایز تفاهم نامه اعتباری تازه با تفاهم نامه های سال های قبل، افزایش 7 برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ 2 هزار میلیارد تومان در سال 1399 به 14 هزار میلیارد تومان در سال 1401 افزایش یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع، درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره مند خواهند شد که قابل توجه و در نوع خود بی نظیر است.

مقدم زاده با اشاره به اولویت های اخذ تسهیلات، تأکید کرد: اولویت با فرهنگیانی است که تا به امروز از تسهیلات بانک ملی بهره مند نشده اند و یا فاقد مسکن هستند که کوشش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن و سرپناه شوند.

وی توضیح داد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ 60 میلیون تومان در سال 1399 به 100 میلیون تومان با سود 12 درصد افزایش پیدا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2179

به "افزایش سقف ارائه تسهیلات کم بهره به فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سقف ارائه تسهیلات کم بهره به فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید