امیدواریم هر سال اینوتکس باشکوه بیشتری برگزار گردد

به گزارش کتاب ارزان، در دومین روز از اینوتکس 2024، سالن نوآوران میزبان اعضای تیم دبیرخانه اینوتکس بود تا با روند اجرایی پیش از نمایشگاه و در حین برگزاری بیشتر آشنا گردد.

امیدواریم هر سال اینوتکس باشکوه بیشتری برگزار گردد

در این پنل متفاوت، مهدی سیری با اشاره به فعالیت یک ساله برای اینوتکس 2024 و رویدادهای اینوتکس پیچ و ریسرچ پیچ که در شهرهای مختلف برگزار گردید تا مراحل نهایی آن در نمایشگاه سال جاری برگزار شوند، به کوشش بیست و چهار ساعته تیم اجرایی اشاره نمود.

صادقی نیز گفت بیست و چهار رویداد مختلف را در این مدت برگزار کردیم.

احمدی از اعضای دبیرخانه اینوتکس نیز از اینکه توانسته در برگزاری این نمایشگاه حضور داشته باشد ابراز خوشحالی کرد.

صادقی درباره کیفیت برگزاری نمایشگاه و رویدادهای اینوتکس گفت: تنوعی که برای رویدادها چیده بودیم و کوشش کردیم تمام جوانب زیست بوم استارتاپی ایران را پوشش بدهیم، باعث می گردد دست شرکت کننده باز باشد تا رویدادهای مورد علاقه و حوزه خود را به راحتی انتخاب کند. خوشبختانه سال جاری سالن نوآوران را در اختیار داشتیم و سعی کردیم نهایت استفاده را از این فضا کسب کنیم

احمدی نیز گفت: فضای رشد ما خاتمه ندارد و حتی در زمان اجرا هم نقاط ضعف خودمان را پیدا می کنیم و حفظ می کنیم تا سال بعد بتوانیم آن ضعف ها را پوشش بدهیم.

سیری اضافه نمود : غرفه دارها به ما خیلی یاری کردند و با صبر خود، همراه ما بودند.

رجبی نیز توضیح داد که تقریبا هر سال ما یادگیری های زیادی داریم و خودمان را برای سال های بعد آماده می کنیم.

صادقی درباره نقطه قوت نمایشگاه سال جاری گفت: به نظرم برترین قسمت کار ما، همین سالن نوآوران بوده که با یاری و کوشش تیم خوب اجرایی به نمایشگاه رسید. از دیگر فعالیت های خوب ما، بازخوردی بود که از رویداد اهالی قوه مقننه و پرسش و پاسخ های حقوقی از شرکت کنندگان گرفتیم. مخاطبین استیج هم بسیار خوب بود و بسیاری مواقع ظرفیت استیج کاملا پر بوده. ما سال جاری سیصد سخنران داشتیم و تعامل با آنها هم به اعتقاد من بسیار خوب اجرا شد.

احمدی نیز موفقیت اینوتکس سال جاری را در ریسرچ پیچ و رویدادهای تیم های شهرستان دانست و نقطه عطف را حضور صنایع بزرگ و برگزاری رونمایی ها دانست.

سیری در خاتمه با تشکر از دکتر عباسی فشمی و یاری ایشان به اجرای نمایشگاه به تیم اجرایی حدود سی نفره اینوتکس اشاره نمود و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

رجبی نیز ابراز امیدواری کرد که هر سال اینوتکس را بزرگتر و باشکوه تر برگزار کنیم تا در رقابت با کشورهای همسایه به موفقیت برسیم.

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2024 از 18ام تا 21ام اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 21 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1403 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2335

به "امیدواریم هر سال اینوتکس باشکوه بیشتری برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم هر سال اینوتکس باشکوه بیشتری برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید