اپراتورهای مصری تلگرام را فیلتر کردند

به گزارش کتاب ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- خبرگزاری های مصری اعلام کردند سه اپراتور عظیم مصر دسترسی کاربران به تلگرام را مسدود نموده اند.

اپراتورهای مصری تلگرام را فیلتر کردند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، یکی از شرکت های فناوری مصری با عنوان مسار که در زمینه تحقیقات و خبرگزاری نیز فعالیت دارد گفت وب سایت و نرم افزار تلگرام در مصر توسط 3 اپراتور اصلی این کشور مسدود شده است.

بر اساس اطلاعات این مجموعه تحقیقاتی و خبری این اتفاق در تاریخ 22 اکتبر اتفاق افتاده و کاربران حالا دسترسی به پیغام رسان روسی تلگرام ندارند. دستور مسدود شدن این برنامه در مصر توسط مسئولان این کشور به 3 اپراتور We، Vodafone و Orange ابلاغ شد و آن ها نیز دستورات را اجرا کردند.

تعداد سایت های فیلتر شده توسط مقامات مصری

مجموعه تحقیقاتی و خبری مسار پس از دریافت پیغام های بسیار از سوی کاربران در رابطه با عدم امکان دسترسی به تلگرام این خبر را منتشر کرد. بر اساس پیغام افراد مختلف، کاربران امکان دسترسی به وب سایت و یا نرم افزار تلگرام را ندارند. لازم به ذکر است؛ تلگرام در مصر همانند دیگر نقاط دنیا از کاربران بسیاری برخوردار است.

شرکت مسار به صورت رسمی گفت که مشترکان اپراتورهای We، Vodafone و Orange به هیچ وجه قادر به استفاده از سرویس تلگرام نیستند و آدرس IP این برنامه به دستور مقامات مصر مسدود شده است. نرم افزار تلگرام در مصر حالا حتی بر روی رایانه های شخصی نیز بالا نمی آید و کاملا در حالت غیرفعال واقع شده است. لازم به ذکر است؛ مسار پیش از این نیز اعلام نموده بود مصر از سال 2017 تا کنون دسترسی به 596 سایت و 32 لینک اینترنتی را مسدود نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1310

به "اپراتورهای مصری تلگرام را فیلتر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپراتورهای مصری تلگرام را فیلتر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید