بازدید مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون از مجموعه کارگران زرند

به گزارش کتاب ارزان، مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به زرند از بخش های مختلف مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون از مجموعه کارگران زرند

خبرنگاران کرمان - کمال تنها با حضور در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان زرند، از بخش های مختلف آن بازدید و بر پیشبرد اهداف ورزش کارگری و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به قشر کارگر تأکید کرد.

او با بیان اهمیت ورزش برای جامعه کارگری گفت: بدون شک نیروی انسانی ماهر و سالم سرمایه ای بزرگ در راستا تحقق اهداف مالی کشور به شمار می رود و ورزش در هموارسازی این راستا نقش مهمی ایفا می نماید.

به گفته تنها، شادابی و سلامت جسم و روان کارگران، افزایش راندمان در بخش های مختلف فراوری و خدماتی را در پی دارد.

او می گوید: ورزش عامل بسیار مهمی در زمینه ایجاد سلامت، شادابی و نشاط در جامعه کارگریست و بسیاری از کارگرانی که ورزشکار هستند، دارای جسم و روح بانشاط و سالم تری خواهند بود.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولویت اول این وزارت را در ورزش، نگاه جامع، دقیق و علمی به ظرفیت های استان ها و شهرستان ها دانست.

علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند نیز ، به ارائه گزارشی از برنامه های توسعه ای و در دست اجرای این مجموعه پرداخت.

او گفت: استفاده از ظرفیت مجموعه های ورزشی و تفریحی در زمینه احیای زیرساخت های ورزشی این شهرستان می توانند تاثیر گذار و مثمر ثمر واقع شوند.

ابراهیمی می گوید: امیدواریم این سفر منشا خیر و نگاه ویژه تنها مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تکمیل پروژه ها در این مجموعه گردد.

ب

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2061

به "بازدید مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون از مجموعه کارگران زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون از مجموعه کارگران زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید