خبرنگاران فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا پشتوانه ورزشکاران باشد

به گزارش کتاب ارزان، ساری - خبرنگاران - استاندار مارندران گفت : فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا می تواند پشتوانه مناسبی برای ورزشکاران باشد تا از این طریق نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

خبرنگاران فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا پشتوانه ورزشکاران باشد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در ملاقات رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور با وی اضافه کرد : در دوران بیماری کرونا، سطح ورزش تغییر نموده ، کیفیت مسابقات کاهش یافته ، فعالیت در باشگاه های ورزشی راکد شده و همین امر نیز آسیب جدی به جامعه ورزش وارد نموده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد و تنها تغییر ماهیت و قدرت می دهد، گفت : مستقل عمل کردن فدراسیون های ورزشی تخصصی، تقویت و توسعه بیشتر فدراسیون ها را به همراه دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران شرح داد : با شیوع ویروس کرونا، ورزش و فعالیت های گردشگری و مالی آسیب جدی دیده است و هیات ها و فدراسیون های ورزشی برای چگونگی فعالیت باشگاه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید با ارائه طرح و برنامه، برای برطرف این مشکل راه چاره ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها و اماکن ورزشی در دستور کار است ، گفت : با توجه به مسائل اعتباری، مسئولیت کار نیز افزایش یافته و فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا می تواند نقش اثرگذار تری ایفا نماید.

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور نیز در این ملاقات با اشاره به اینکه هیات پزشکی ورزشی مازندران در سال های اخیر در بین استان های درجه یک مقام نخست را کسب کرد و این امر بیانگر فعالیت های چشمگیر این هیات است، گفت: طی 2 سال اخیر در حوزه پزشکی و ورزشی زیرساخت های مناسبی در مازندران عملیاتی و ایجاد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1479

به "خبرنگاران فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا پشتوانه ورزشکاران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فدراسیون پزشکی و ورزشی در ایام کرونا پشتوانه ورزشکاران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید