پیروزی بایدن نامزد دموکرات چه اثری بر صنعت گردشگری می گذارد؟

به گزارش کتاب ارزان، طی این روزها ویرانی همه گیر ویروس کرونا باعث شده است که خطوط هوایی، شرکت های مسافرتی، هتل ها، مشاغل اجاره اتومبیل، رستوران ها، جاذبه های گردشگری و تأمین کنندگان و فروشندگان این صنعت در آستانه فاجعه اقتصادی قرار بگیرند و صنعت گردشگری در یک دوراهی واقع شده است.

پیروزی بایدن نامزد دموکرات چه اثری بر صنعت گردشگری می گذارد؟

انواع گردشگری سلامت را بشناسیم.

تأثیر بایدن بر صنعت گردشگری

طبق اعلام شورای عالی دنیای سفر و دنیاگردی، درصورتی که محدودیت ­های فعلی سفر و قرنطینه­ ها ادامه داشته باشند، صنعت دنیای مسافرت و دنیاگردی سال جاری 174 میلیون شغل را از دست خواهد داد. حالا سوالی که وجود دارد این است که آینده صنعت گردشگری تحت ریاست بایدن چگونه خواهد بود؟

پیروزی جو بایدن و تاثیر آن بر صنعت گردشگری

بعد از پیروزی جو بایدن رئیس و مدیرعامل انجمن گردشگری ایالات متحده آمریکا، در بیانه ­­ای این گونه گفته است که: صنعت گردشگری آمریکا این پیروزی را به رئیس جمهور منتخب جو بایدن تبریک می گوید و ما هدف رئیس جمهور منتخب را که یاری به صنایعی است که بیشتر از همه تحت تأثیر این پاندمی قرار گرفته اند تحسین می کنیم. صنعت گردشگری بیش از یک سوم بیکاری کلی ایالات متحده را تشکیل می دهد و سیاست­ های ارتقا و بهبود مشاغل مسافرتی از ضروریات تحول اقتصادی آمریکاست.

برنامه های بایدن برای صنعت گردشگری

برنامه های بایدن شامل سفرهای ریلی است که او قول داده سیستم ریلی آمریکا تمیزترین، ایمن ترین و سریع ترین در دنیا باشد. با توجه به اینکه سیستم ریلی آمریکا از سال 1971 تقریباً بدون تغییر به جای مانده است این یک پیشنهاد خوب خواهد بود.

بسیاری از شهرهایی که از این سیستم نو بهره مند می شوند، شهرهایی هستند که در سال های اخیر شاهد کاهش ارتباطات هوایی خود بوده اند و بعلاوه انجمن مسافران راه آهن می گوید طبق شواهدی که دارند سرمایه گذاری در راه آهن ازنظر اقتصادی هم بسیار مناسب است.

تفاوت گردشگری سلامت و درمان چیست؟

بسته محرک نو بایدن برای گردشگری

جو بایدن بسته محرک 9/1 تریلیون دلاری را پیشنهاد نموده است که صنعت گردشگری از آن استقبال نموده و این احتمالاً فوری ترین راهی است که صنعت گردشگری می تواند تأثیرات دولت نو را احساس کند.

این بسته 20 میلیارد دلار برای یک برنامه واکسیناسیون ملی و 15 میلیارد دلار برای یک برنامه یاری اقتصادی نو برای صاحبان مشاغل کوچک در نظر گرفته است. بعلاوه 35 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در بعضی از برنامه های تأمین اقتصادی ایالتی، محلی، قبیله ای و غیرانتفاعی در نظر گرفته شده که وام هایی با بهره کم و بعلاوه سرمایه برای کارآفرینان فراهم می نماید. از آنجایی که تسریع در توزیع واکسن نیز یک راهی برای بازگشت به حالت عادی صنعت گردشگری است، تأکید جو بایدن بر واکسیناسیون هر چه بیشتر افراد تحسین برانگیز است.

معروفترین فرودگاه های دنیا کدامند؟

روابط بین الملل بهتر و سفرهای بیشتر

با توجه به سابقه کاری مثبت بایدن با سایر دولت ها می توان این انتظار را داشت که سفرهای بین المللی بعد از پیروزی او و طی ریاست جو بایدن تقویت می گردد و تجربه دنیای و تخصص او فرصتی برای صنعت گردشگری خواهد بود و این صنعت طی این سال ها پیشرفت خواهد نمود.

جمع بندی

همان طور که بیان شد پاندمی کرونا و محدودیت های سفر بر عادات سفر مردم در سال 2020 تأثیر گذاشته است و با ریاست جمهوری بایدن که شامل پروتکل های سخت گیرانه ای برای افزایش ایمنی سفر، واکسینه کردن مردم و یاری های اقتصادی او به صنعت گردشگری است، می توان انتظار بهبود صنعت گردشگری را در سال 2021 و پس از آن داشت.

منبع: ژیوار
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2055

به "پیروزی بایدن نامزد دموکرات چه اثری بر صنعت گردشگری می گذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بایدن نامزد دموکرات چه اثری بر صنعت گردشگری می گذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید