بردگان جاذبه گردشگری می شوند

به گزارش کتاب ارزان، راه اندازی تور بردگان در ماه های آینده هزاران گردشگر را جذب آفریقا می کند.این تور به ابتکار اداره گردشگری گامبیا راه اندازی خواهد شد و در قالب آن گردشگران از ده ها مکان ویژه نگهداری بردگان دیدن می کنند.

بردگان جاذبه گردشگری می شوند

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

در قرن های گذشته برده داری و خرید و فروش بردگان در آفریقا رایج بوده است. بسیاری از تاجران برده از کشورهای آفریقایی برای پیدا کردن برده و انتقال آنها به اروپا و آمریکا برای کار در مزارع استفاده می کردند که بخش قابل توجهی از بردگان در زمان انتقال و یا سختی کار می مردند. این بخش از تاریخ بشریت یکی از تیره ترین بخش های تاریخ است. اما این روز ها حتی این وقایع تلخ و ناگوار نیز دست آویزی برای گسترش صنعت گردشگری در آفریقا شده است. دست اندرکاران صنعت گردشگری در آفریقا می خواهند مکان هایی که در آن بردگان نگهداری می شدند را به عنوان یک جاذبه توریستی به گردشگران معرفی کنند.

بیشتر مکان هایی که زندان های بردگان برای نگهداری آنها در مناطق مختلف و یا انتقال شان به شهرهای بندری بوده از سال ها قبل در فهرست میراث جهانی سازمان سازمان یونسکو به ثبت رسیده اند که از آن جمله می توان به زندان جزیره کونتا کینته گامبیا اشاره کرد. ایده اصلی راه اندازی تور بردگان نیز از رمان مشهور ریشه ها نوشته آلکس آلی، نویسنده مشهور آفریقایی-آمریکایی گرفته شده است.

طی سال های اخیر تعداد گردشگران کشورهای آفریقایی که بیشتر آنها طبیعت گرد هستند رشد چشمگیری یافته و براساس آخرین گزارش سازمان جهانی گردشگری در سال گذشته میلادی آفریقا میزبان حدود 260 میلیون گردشگر بود که نسبت به سال 2012 حدود سه درصد رشد داشته است. همچنین هر گردشگر در هر سفر خود به قاره سیاه حدود 2100 هزار دلار هزینه می کند، البته کشورهای آفریقایی خود را برای جذب 400 میلیون گردشگر در سال 2020 آماده می کنند.

منبع: لست سکند
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 625

به "بردگان جاذبه گردشگری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردگان جاذبه گردشگری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید