تحقق 77 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین

به گزارش کتاب ارزان، معاون برنامه ریزی و امور مالی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با ایجاد سه هزار و 862 شغل، 77 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان برای امسال محقق شد.

تحقق 77 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور مالی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با ایجاد سه هزار و 862 شغل، 77 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان برای امسال محقق شد و امیدواریم با برنامه ریزی های اجرا شده پیش از سرانجام سال، 100 درصد تعهد اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین محقق گردد.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی اشتغال های ایجاد شده در بخش کشاورزی، گفت: در شهرستان آوج 250 شغل ایجاد شده که معادل 100 درصد تعهدات است.

تبسمی گفت: شهرستان های بویین زهرا و تاکستان نیز یک هزار و 250 نفر تعهد اشتغال در بخش کشاورزی داشته اند که به ترتیب تا به امروز برای هزار نفر و 859 نفر در این دو شهرستان اشتغالزایی شده است.

معاون برنامه ریزی و امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اندازه تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین هم یک هزار و 250 نفر بوده که تا به امروز 891 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغالزایی بخش کشاورزی در آبیک و البرز نیز به ترتیب 600 و 400 نفر بود، اضافه کرد: در این شهرستان ها به ترتیب 482 و 380 شغل ایجاد شده است.

تبسمی، کشاورزی قزوین را دارای ظرفیت های متنوعی برای ایجاد فرصت های شغلی دانست و گفت: با تقویت بخش گلخانه ها و ایجاد باغ های مدرن، توسعه صنایع تبدیلی همچنان شاهد ایجاد فرصت های شغلی در حوزه کشاورزی استان خواهیم بود.

بخش کشاورزی در استان قزوین دارای 80 هزار بهره بردار است.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2194

به "تحقق 77 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق 77 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید