قاسمی جو: کرونا برای کشتی تهران برکت بود، کاش هیئت کشتی تهران همواره تعطیل باشد!

به گزارش کتاب ارزان، مربی کشتی تهران گفت: هیئت تهران با هر کسی که کاربلد است، مشکل دارد و با آدم هایی که منفعل هستند، میانه اش خوب است.

قاسمی جو: کرونا برای کشتی تهران برکت بود، کاش هیئت کشتی تهران همواره تعطیل باشد!

مهدی قاسمی جو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص موفقیت کشتی گیران تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: در مدتی که هیئت کشتی تهران تعطیل بود و فعالیتی نداشت، کشتی گیران استان بهترین نتیجه را در انتخابی تیم ملی گرفتند و درواقع کرونا برای کشتی تهران، برکت داشت. این هیئت با هر کسی که کاربلد است، مشکل دارد و با آدم هایی که منفعل هستند، میانه اش خوب است. کاش هیئت همواره تعطیل باشد تا تهران همین گونه نتیجه بگیرد.

مربی کشتی گیرانی چون یونس امامی دارنده مدال برنز بزرگسالان دنیا، فرهاد نوری نایب قهرمان امیدهای آسیا، مهدی شیرازی قهرمان جوانان آسیا، سامان رحمانی، مرحوم ارسلان دارابی، پدرام جمشیدی و ... ادامه داد: امیدوارم که مسئولان بالاتر از کشتی و ورزش در استان تهران به این نتیجه برسند. کسی از جای دیگر نمی تواند برای تهران کاری کند، مازندرانی ها هیچ وقت نمی گذازند یک غیرمازندرانی رئیس هیئت کشتی شان بگردد و یا مشهدی ها اجازه این کار را نمی دهند اما ما در تهران چند بار اجازه این اتفاق را داده ایم.

وی در خصوص شرایط یونس امامی برای ادامه کار در وزن المپیکی 74 کیلوگرم توضیح داد: او برای وزن 70 کیلوگرم با استقلال قرارداد بسته، وزنش پایین است. بین 72-73 کیلوگرم، اگر در جام دنیای هم شرکت کنیم در 70 کیلوگرم از او استفاده خواهد شد اما بعد از آن به 74 کیلوگرم فکر می نماید. وزنش هم قطعا در اردوی تیم ملی بالا می رود. او همواره در اردو بهتر وزن می گیرد تا در تمرینات باشگاه و خانه.

این مربی کشتی تهران با اشاره به شرایط مهدی شیرازی نیز اضافه کرد: ما در 61 کیلوگرم اعتراض داشتیم که باید مهدی شیرازی هم در انتخابی تیم ملی شرکت کند اما چون مجید داستان در باشگاه خودشان تمرین می کرد، اجازه ورود به شیرازی ندادند.

وی با تاکید بر اینکه مربیان سازنده در این ماه ها هیچ درآمدی نداشته اند، اعلام کرد: ما در این 9 ماه تعطیلی یک روز هم شاگردانمان را رها نکردیم، برای آنکه از تمرین دور نمانند، از کوچه باغ ها تا سالن تمرین در کنارشان بودیم، هر جا می شد تشک پهن نموده تمرین کردیم. قبلا که به خاطر کرونا باشگاه ها تعطیل نبود، از حق ثبت نام ها آب باریکه ای داشتیم اما حالا مدت هاست سالن ها تعطیلند، ما هم مثل همواره از سفره لیگ بی نصیبیم. لیگ کشتی همواره به افراد محدودی بسنده می نماید و فقط آنها از لیگ منافع می برند. ترکیب تیم های روی سکو رفته فصل گذشته را نگاه می کردم در بین هر سه تیم برتر کشتی گیر داشتم اما من از تلویزیون کشتی ها را تماشا نموده بودم.

قاسمی جو در سرانجام گفت: کسانی که حتی یک سوت مربیگری هم در باشگاه نزده اند از لیگ سود می برند اما برای ما وقتی باشگاه باز نیست و شهریه ای نمی دهند، هیچ درآمدی هم نیست، شغل مان هم مربیگری است. تازه وقتی حقوقی هم از تربیت بدنی داده می گردد، چند ماه عقب افتاده داریم و حقوق ها مثلا علی الحساب 600 هزار تومان است. این شرایط همه مربیان سازنده است. رسول دهقان نژاد، مربی حسن رحیمی هم همین شرایط را دارد، اکثرا تمام وقت در خدمت کشتی هستند اما از همه بیشتر ضرر نموده اند. مربی ای در همین ایام کرونا که باشگاه ها تعطیل بود، ماشینش را فروخت که ایام را بگذراند و حالا پول ماشین هم تمام شده و باشگاه ها هم هنوز باز نشده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1353

به "قاسمی جو: کرونا برای کشتی تهران برکت بود، کاش هیئت کشتی تهران همواره تعطیل باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی جو: کرونا برای کشتی تهران برکت بود، کاش هیئت کشتی تهران همواره تعطیل باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید