تصاویر واقعی ردمی واچ 3 لایت طراحی این ساعت را نشان می دهند

به گزارش کتاب ارزان، طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی در خصوص ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت منتشر شده که قرار است بعد از حدود 2 سال انتظار، به جای نسل قبلی به دست کاربران برسد. در این گزارش ها نام این ساعت تایید شده و حالا به لطف انتشار تصاویر واقعی، می توانیم در خصوص طراحی این ساعت هم صحبت کنیم.

تصاویر واقعی ردمی واچ 3 لایت طراحی این ساعت را نشان می دهند

در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم شیائومی حدود 2 ماه قبل از ساعت هوشمند ردمی واچ 3 به همراه مچ بند ردمی بند 2 رونمایی کرد و حالا به نظر می رسد به زودی با مدل لایت ساعت موردنظر روبرو خواهیم شد. این شرکت هنوز رسما توسعه ردمی واچ 3 لایت را تایید نکرده ولی با توجه به دریافت تاییدیه از طرف نهادهای رگولاتوری، به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به تازگی هم پرونده این ساعت در آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره جنوبی ثبت شده و در این پرونده، تصاویر واقعی این ساعت قرار گرفته است.

در این پرونده، گجت موردنظر تحت عنوان M2247W1 ثبت شده و به نام تجاری آن اشاره ای نشده است. اما در هر صورت بر اساس این تصاویر، به نظر می رسد این ساعت بین ردمی واچ 2 لایت و ردمی واچ 3 قرار می گیرد. بعلاوه می توانیم به بهره گیری از یک دکمه فیزیکی و نمایشگر مستطیل شکل اشاره کنیم.

طبق همین پرونده منتشر شده، ردمی واچ 3 لایت از یک باتری لیتیوم-پلیمری 2.87 ولتی استفاده می نماید و ضمناً نباید پشتیبانی از بلوتوث 5.0 را از قلم بیندازیم. برای مقایسه باید بگوییم که ردمی واچ 3 از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می نماید و بنابراین مدل لایت از این نظر تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. هنوز تعیین نیست این ساعت در چه تاریخی معرفی می گردد و فعلا در خصوص قیمت آن هم گزارش موثقی منتشر نشده است.

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

329,000

تومان

ساعت هوشمند مدل K22 ELITE

5,190,000

3,350,000

تومان

خرید ساعت هوشمند از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2246

به "تصاویر واقعی ردمی واچ 3 لایت طراحی این ساعت را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی ردمی واچ 3 لایت طراحی این ساعت را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید