تکواندوی گرندپری بلغارستان، مردانی و رجبی رقبایشان را شناختند

به گزارش کتاب ارزان، قرعه کشی رقابت های روز دوم از مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019 - بلغارستان انجام شد و سجاد مردانی و سعید رجبی رقبای خود را شناختند.

تکواندوی گرندپری بلغارستان، مردانی و رجبی رقبایشان را شناختند

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 10 (به وقت ایران) امروز (آدینه - 26 مهرماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر دنیا در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان شروع و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی، فردا (شنبه - 27 مهرماه) و در روز دوم، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سعید رجبی نماینده وزن 80+ کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین گام با آندره برگرون تکواندوکار با سابقه کانادایی مبارزه می نماید و در ادامه باید به مصاف کیو دون این از کره جنوبی قهرمان دور قبل مسابقات گرندپری 2019، نایب قهرمان گرنداسلم 2018 و قهرمان آسیا 2018 برود.

سجاد مردانی دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو ایران و در پایین جدول، در نخستین گام با گیل یانگ بیون از کره جنوبی دیدار می نماید و سپس باید با برنده دیدار روسلان ژآپاروف قزاق و عمر الیزیدی فرانسوی مبارزه کند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 10 تا 14 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 15 تا 18 انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 19:30 تا 22:30 پیگیری می گردد.

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 394

به "تکواندوی گرندپری بلغارستان، مردانی و رجبی رقبایشان را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوی گرندپری بلغارستان، مردانی و رجبی رقبایشان را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید