جزئیات پرداخت وام بازسازی برای واحد های مسکونی بافت فرسوده

به گزارش کتاب ارزان، معاون وزیر راه از پرداخت وام بازسازی واحد های مسکونی در بافت های تاریخی با سود 23درصدی اطلاع داد و گفت: وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می گردد.

جزئیات پرداخت وام بازسازی برای واحد های مسکونی بافت فرسوده

به گزارش تسنیم، محمد آئینی با یادآوری تصویب وام خاص بازسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی و ابنیه واقع در بافت های تاریخی در شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به بانک ها در 24 خردادماه سال جاری، اظهار کرد: بر این اساس تسهیلات بازسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی و ابنیه در بافت های تاریخی در سقف های 360میلیون، 320، 280، 240 و 200 میلیون تومان به ترتیب در شهر های تهران، شهر های بالای یک میلیون نفر جمعیت، مراکز استان ها، سایر شهر ها و روستا ها با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و دوره بازپرداخت حداکثر 5 ساله معین شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان در طول دوره بازسازی می توانند از تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان موقت با سقف های 100، 70 و 40 میلیون تومان به ترتیب در شهر های تهران، سایر کلان شهر ها و سایر شهر ها به شکل قرض الحسنه و بازپرداخت 5ساله استفاده نمایند.

آیینی فرصت های ایجادشده را گام های دولت برای تشویق مردم به نوسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد و بعلاوه سکونتگاه هایی پیرامون بافت های تاریخی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدامات نوسازی بافت ها در سراسر کشور سرعت بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2291

به "جزئیات پرداخت وام بازسازی برای واحد های مسکونی بافت فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرداخت وام بازسازی برای واحد های مسکونی بافت فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید