جزینی: کشتی فرنگی ایران نوید روزهای بهتری را می دهد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران از پویایی بالا در کشتی فرنگی ایران اطلاع داد.

جزینی: کشتی فرنگی ایران نوید روزهای بهتری را می دهد

رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص شرایط اردوهای تیم های ملی کشتی گفت: خوشبختانه شرایط کشتی گیران در تمامی اوزان خوب است و همه نفرات ما از این شانس برخوردار هستند که در رقابت های جهانی صاحب مدال شوند و کادر فنی با راهنمایی محمد بنا تمام کوشش خود را برای کسب موفقیت خواهد نمود.

وی ادامه داد: البته حریفان هم بی کار ننشسته اند و کار سخت است اما سطح کشتی فرنگی ایران در جهان بالا رفته و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

جزینی در خصوص حمایت فدراسیون از تیم های ملی گفت: در چند سال گذشته می خواستند که یکی از خانه های کشتی را از فدراسیون بگیرند اما با مدیریت قوی رئیس فدراسیون، الان شاهد این هستیم که فدراسیون دارای یک کمپ تمرینی بسیار مجهز شده و قطعا این امکانات و آرامش ایجاد شده در نتایج کشتی گیران تأثیر خواهد داشت.

وی ادامه داد: کاری که انجام شد جای تقدیر دارد چراکه این کمپ سالیان سال می تواند در خدمت کشتی ایران باشد و به محل بسیار مجهزی برای آماده سازی تیم های ملی تبدیل شده است.

مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی در خصوص شرایط کشتی گیران این اوزان گفت: البته من بعنوان مربی هرکاری که از دستم برآید برای تیم و کشتی گیران اوزان دیگر انجام داده و یاری می کنم اما در سنگین وزن شانس کسب مدال بالاست. در خصوص شرایط علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم، باید بگویم که خوشبختانه وی در اردوهای قبلی هم حضور داشته و از آمادگی خوبی برخوردار است و با حضور امیر قاسمی منجزی و امین میرزازاده در این وزن سطح کار بسیار بالا رفته و انتظار می رود که در این وزن در رقابت های جهانی صاحب مدال شویم.

وی اضافه نمود: محمدهادی ساروی هم عملکرد خوبی در المپیک داشت اما می توانست که مدال خوشرنگ تری بگیرد، شرایط وی هم خوب است و امیدوارم که در رقابت های جهانی صاحب یک مدال خوشرنگ در وزن 97 کیلوگرم گردد.

جزینی در خصوص سطح کشتی فرنگی در ایران گفت: همانطور که می بینید علاقه مندی به رشته فرنگی در بین جوانان بسیار زیاد شده و شاید یکی از دلایل آن کسب نتایج مثبت کشتی گیران در سال های گذشته باشد. در حال حاضر شاهد این هستیم که جوانان بسیار خوبی در کشتی فرنگی رشد نموده اند و تیم بزرگسالان هم در بیشتر اوزان پوست اندازی نموده و ما کشتی گیران جوانی را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی کشور نوید روزهای بهتری را می دهد و سطح آن بالا رفته به طوری که اگر ما نفرات دوم و سوم هر وزن را هم به مسابقات اعزام کنیم نتیجه خواهند گرفت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص پیش بینی اش از المپیک 2024 پاریس اعلام نمود: از الان هیچ کس برای این مسابقات انتخاب شده نیست همانطور که هیچ کس پس از المپیک 2016 نمی دانست که چه کشتی گیرانی راهی المپیک توکیو خواهند شد. اما آن چیزی که می توانم بگویم این است که هم اکنون تیم جوانی را در اختیار داریم و جوانان جویای نامی هم به نفرات مدعی اضافه خواهند شد و اگر بتوانیم در هر وزن چند مدعی داشته باشیم و از الان حمایت های لازم از ما بعمل آید و بتوانیم نفرات خود را در تورنمنت های مختلف محک بزنیم، قطعا نتایج در المپیک پاریس درخشان خواهد بود.

وی در انتها گفت: تا چند روز دیگر راهی رقابت های جهانی در کشور نروژ خواهیم شد و امیدوارم که با دعای خیر مردم دست پر از این مسابقات باز گردیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1841

به "جزینی: کشتی فرنگی ایران نوید روزهای بهتری را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزینی: کشتی فرنگی ایران نوید روزهای بهتری را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید